|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Librocubicularist
|
![]() Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter SkomsvoldEg skal i gang med Skomsvold sin roman (eller autofiksjon) nå. Så slo det meg at eg kunne høyre om det er fleire som vil lese denne? I så fall trur eg det er ei bok som det kan vere spennande å prate om etterpå.
![]() |
![]() |
#2 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter SkomsvoldJeg har begynt på den, men leser sakte for tiden pga helsa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter SkomsvoldSå bra at det er fleire som vil lese saman med meg! Kva om vi starter diskusjonen 15. mai, er det ok?
![]() |
![]() |
#7 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter SkomsvoldJeg har lånt meg denne i eBokBib (Trondheim folkebibliotek og Stavanger bibliotek har åpnet lån for alle med nasjonalt lånekort uavhengig av postnummer og hjemmebibliotek) nå og blir gjerne med å diskutere den etterpå.
![]() |
#9 |
jabbsaft
![]() Sv: Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter Skomsvold
Jeg syntes ikke den var det. Men det er kanskje fordi jeg har lest endel om forfatteren og hva boka handler om?
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter Skomsvold
Jeg har kun lest bokomtalen, den tar seg opp, men jeg slet med å forstå settingen i starten
![]() |
#11 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter SkomsvoldKorleis går det?
![]() |
![]() |
#12 |
jabbsaft
![]() Sv: Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter SkomsvoldJeg måtte låne den på nytt, og har vel igjen 2/3...
![]() |
#13 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter SkomsvoldJeg har ikke rukket å lese den ferdig jeg heller, så vi må gjerne finne en annen dato.
![]() |
#14 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter SkomsvoldKva med å utvide med ein månad til, til 15. juni, då?
![]() |
![]() |
#16 |
jabbsaft
![]() Sv: Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter SkomsvoldSkal bli ferdig til 15.juni
![]() |
#17 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter SkomsvoldFint med utvidelse |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter SkomsvoldJeg sliter med denne boken, spennende og høre hva dere syntes. Jeg må virkelig konsentrere meg for å få med meg og ikke minst prøve å forstå forfatteren. Men samtidig er jeg nysgjerrig på hvor hun ender til slutt.
![]() |
#20 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Lesesirkelforslag: Monstermenneske av Kjersti Annesdatter SkomsvoldJeg leste denne for en liten stund siden og jeg sleit med å bli ferdig.
![]() |
|
|