|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sengedilemma: good vs. evilVi har altså en ekstra 90x200 IKEA rammemadrass anno 2000. Den var av type "Medium" i sin tid. Litt revnet/slitt på lerretet. Vi kan hoste opp 4 ben til den.
![]() |
#2 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Sengedilemma: good vs. evilFinnes det ikke en sånn "renhetslov" som forbyr omsetning av gamle madrasser? På gunn av tyfus? Kan det være redningen?
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sengedilemma: good vs. evilJeg gir bort på Finn, men det er nok like mye fordi vi bor slik at det må en del bæring til for å kvitte seg med digre greier.
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: Sengedilemma: good vs. evil13 år gamle godt brukte madrasser ville jeg sendt på fyllingen med grei samvittighet. Eller gitt den til ungene og sagt at dette er det nærmeste de kommer trampoline hjemme. Bill.mrk. Skrå tomt.
![]() |
![]() |
#8 |
This is normal!
|
![]() Sv: Sengedilemma: good vs. evilNå har jeg oppdaget et område der jeg er litt fisefin. Jeg tror jeg ville føle det omtrent som å kjøpe brukt undertøy å skulle kjøpe en brukt madrass. Jeg innser at det er meg det er noe galt med.
Sist redigert av noen : 19-04-13 kl 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Sengedilemma: good vs. evilKast. Alltfor mange basselusker i gamle madrasser.
![]() |
#10 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Sengedilemma: good vs. evilJeg la ut på Finn. Flere telefoner og noen kom og hentet samme dag. Jeg var egentlig i tvil om jeg kom til å bli kvitt det, men det var utrolig greit å slippe å kjøre det vekk selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Sengedilemma: good vs. evil
Jeg er helt enig, og hadde aldri i verden kjøpt en brukt madrass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Sengedilemma: good vs. evilMen nå sier hun jo at hun vurderer gi den bort, ikke selge den. Og det finnes folk som kunne trenge få en brukt madrass, og ikke har anledning til å unne seg den luksusen og si at de aldri ville ha kjøpt en brukt madrass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Sengedilemma: good vs. evilMan sover jo paa brukte madrasser paa hotell. Hvorfor er det verre aa overta en brukt en? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
#16 |
This is normal!
|
Jeg skjønner det altså. Og det var egentlig helt unødvendig å skrive det jeg skrev.
![]() |
![]() |
#17 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Sengedilemma: good vs. evilSelv om madrassen er "hauggammal" synes jeg det må være helt stuerent å gi den bort. Det får bli opp til eventuelle mottakere om de vil sove på den. Men jeg hadde ikke solgt den, altså.
![]() |
#18 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Sengedilemma: good vs. evilDet er bare rammemadrassen. Man må kjøpe ny overmadrass.
![]() |
#20 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Sengedilemma: good vs. evilSe, nå er vi på kjøret. Vi har en potensiell sengeeier, men jeg gidder ikke sitte på tuppen av stolen hele lørdagskvelden for å se om fremmed person kanskje kommer?
![]() |
|
|