Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bryllup i København

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-13, 12:48   #1
Pippilopp
I tenkeboksen

Pippilopp sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bryllup i København

Vi gifter oss i København. Er det noen som kan komme med tips om hvor man bor og hvor middagen kan inntas? Vi har valgt å gjøre dette til en opplevelse kun for oss 2. Har tittet litt på restaurantguider etc men synes de fleste stedene virker "store" og lite intime hvis noen skjønner hva jeg mener.

Vi ønsker:
Bo i gangavstand til ambassaden
Tips/råd/erfaringer med fotograf - hvor ta best mulig bilder for å dokumentere dagen
Hvor man kan "bli vakker" for dagens begivenhet
Hvor man kjøper blomster

Annet matnytting mottas med takk

Gammel 22-04-13, 13:10   #2
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bryllup i København

Vi brukte denne fotografen, og ble veldig fornøyde: http://www.bryllupsminder.dk/ . Hotellet vi bodde på var ikke i gangavstand til ambassaden, så det er vel ikke aktuelt. Restauranten vi spiste på var helt grei, men ikke så veldig intim, så den anbefaler jeg heller ikke. Hotellet hadde avtale med ei som kom på hotellrommet mitt og sminket meg - veldig greit.

Vi giftet oss ved ambassaden i 2009, og reiste også kun oss to. Det ble veldig vellykket, og jeg ville gjort det samme igjen.

Gammel 22-04-13, 13:31   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Da er dere nære Copenhagen Admiral hotell. Det er godt hotell med god mat. Og Poenix Copenhagen er et godt hotell. Det er mange gode restauranter i dette ambasadestrøket, kommer an på hvor mange dere er,og hvilket budsjett dere har. Det er mange luksusrestauranter med Michelin stjerner. Era Ora er mitt og min manns favoritt. Absolutt personlig og lite sted. Adresse, Overgaden neden Vandet 33B, 1414 København K.

www.aok.dk, søk restaurant indre by.

www.magasin.dk, under beauty behandlinger. Du kan gjøre det på senteret ikke langt fra hotellet, eller de kommer til deg.

Gammel 22-04-13, 14:47   #4
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

En venninne gjorde dette, giftet seg i København. De bodde i leilighet siden de hadde med seg et lite barn også. De brukte en norsk fotograf der som er bosatt der.

Gammel 22-04-13, 15:11   #5
Pippilopp
I tenkeboksen

Pippilopp sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

En venninne gjorde dette, giftet seg i København. De bodde i leilighet siden de hadde med seg et lite barn også. De brukte en norsk fotograf der som er bosatt der.

Har du et navn på denne fotografen?

Gammel 22-04-13, 18:32   #6
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Mye mulig det er han samme som jeg linket til. Han er norsk.

Gammel 22-04-13, 22:53   #7
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pippilopp, her.

Har du et navn på denne fotografen?

Nei, men skal høre med henne, jeg.

Gammel 22-04-13, 22:53   #8
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Mye mulig det er han samme som jeg linket til. Han er norsk.

Ja, det er godt mulig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.