Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp, trenger "blinkesko" snart

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-13, 12:51   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hjelp, trenger "blinkesko" snart

Jeg har lovet barna joggesko eller helst sandaler med blinking i hælen til ferien. Det er mindre enn to uker til.

Om det er "Harry" så bryr det meg ikke. Jeg lar barna bestemme småting som det selv, og vil de blinke, så får de blinke.

I Danmark har de en egen webbutikk som heter blinkesko.dk. Sånn skal det være! Hvis dere ikke har noen tips til Norske butikker, så sender jeg den butikken en mail og spør om sandalene kansje rekker å komme fram før reisen.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 12:54   #2
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Hjelp, trenger "blinkesko" snart

Disse kjøpte svigermor til min sønn. Jeg syns de er grusomme Men ungen eeeeeelsker dem. Selv om de er blytunge og puster ikke.

Gammel 24-04-13, 12:57   #3
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Frøkna mi fikk råååsa blinkesko av typen Sofus fra Skoringen. De blinker, men det er ingen umiddelbar fare for epilepsianfall. Bare hjernerystelse.

http://www.skoringen.no/produkter/47.../#.UXesOf4YZPE

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 13:04   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husk å lever dem som spesialavfall etterpå.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/n...dane/1.7060776

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 13:25   #5
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Frøkna mi fikk råååsa blinkesko av typen Sofus fra Skoringen. De blinker, men det er ingen umiddelbar fare for epilepsianfall. Bare hjernerystelse.

http://www.skoringen.no/produkter/47.../#.UXesOf4YZPE

Og de har de på lager i Trondheim!

Gammel 24-04-13, 13:25   #6
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Husk å lever dem som spesialavfall etterpå.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/n...dane/1.7060776

Gammel 24-04-13, 13:31   #7
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sønnen min fikk sånne da han skulle ha sandaler til å bruke inne i barnehagen.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 13:34   #8
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Disse kjøpte svigermor til min sønn. Jeg syns de er grusomme Men ungen eeeeeelsker dem. Selv om de er blytunge og puster ikke.

Oh my. Blink hele veien. Jeg tør ikke vise gutten disse... men sandaler med blink i hælen blir det.

Gammel 24-04-13, 15:49   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Sønnen min fikk sånne da han skulle ha sandaler til å bruke inne i barnehagen.

Nå virker ikke den linken særlig godt på iPaden her, men anyway: Blinkesko er tunge. Blinkesko/sandaler innendørs må da være veldig lite praktisk og lite godt for små føtter i utvikling?

Knøtteliten fikk ut Geox-blinkejoggesko i fjor, de vokste hun ut av før de sluttet å blinke. Ellers er min erfaring at blinkingen fort går over, og da ender ungene med ekstra tunge sko i stedet. Ikke bra.

Gammel 24-04-13, 15:54   #10
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Nå virker ikke den linken særlig godt på iPaden her, men anyway: Blinkesko er tunge.

Ja, det er derfor han bare fikk dem som sandaler til innebruk i barnehagen. De er mer av enn på, for han tar dem av seg hver gang han setter seg ned og glemmer å ta dem på igjen. Han ville ha blinkejoggesko, men da sa jeg nei, så dette er et kompromiss jeg lever heeeeeelt fint med.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.