|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
--
|
![]() Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?Kjøkkenet ble ferdig i september, og for å gjøre en lang historie kort, så bommet snekkerne og mellomrommet mellom vegg og skap er 40 cm i front og 38 cm bak. Sist redigert av Isa : 10-05-13 kl 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?Jeg ville satt inn hyller til kokebøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?Hyller med kurver og kokebøker hadde jeg gått for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?Det er 233cm + sokkel. Dørene er 90 + 70 + 57. Går jeg for f.eks 3 * 30cm benkeskap, så blir det jo 210cm til sammen. Sist redigert av m^2 : 28-04-13 kl 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
--
|
![]() Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?
Du har selvfølgelig rett, det er det høyeste kjøkkenhøyskapet og det blir 233 til sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?Jeg ville gått for å sette inn et skap som passer. Kjøpe dører som på kjøleskapet og få en kyndig til å tilpasse dørene.
![]() |
#11 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?Siden det er en snekker som har bommet så burde denne snekkeren fint klare å tilpasse et Ikeaskap slik at det passer inn i nisjen
![]() |
![]() |
#12 |
--
|
Ja, du kan så si. Det skulle være nærmere 50 cm der i følge tegningene. Men jeg orket ikke mer, det var så mye annet småplukk vi prioriterte isteden, og hadde vel bare planer om å sette opp noen hyller selv. Men jeg kunne virkelig trengt skapplassen og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?Om du får inn en 40-dør så kan du alltid få inn et skap om du bare gjør bakveien, bunnen, topp og hyller på skapet kortere. Mannen gjorde det med IKEA garderobeskap. Litt styrete, men det går å få til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?Da syns jeg du skal gå for skap.
![]() |
#17 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?Møbelsnekker. Ellers har de fleste snekkerfirma en eller annen som er ekstra flink med de små detaljene. Spør litt rundt?
![]() |
#18 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Huff, jeg kjenner til det. Slik hadde vi det med noen malere her
![]() |
![]() |
#19 |
--
|
Det er ren idioti. Og jeg burde jo bedt de ordne opp, men var så innmari lei de klønete snekkerne som ødela vegger og det kom andre for å rydde opp i flere dager etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|