|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Huskestativ i hagen?Ja, hvor lenge er det gøy med huskestativ? Vi har planer om å kjøpe, men så kom jeg plutselig på at kanskje det er litt bortkastet? Jeg har en snart-11-åring og en snart-sju-åring. Er det verdt det, eller er det for sent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Huskestativ i hagen?Jeg tror ikke jeg hadde giddet det. Vi kjøpte for 2 år siden, da var eldstemann 6 år og middels interessert. Han har brukt det noe og bruker det innimellom, men vi hadde ikke satt det opp hvis det ikke var for at lillesøster kunne overta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Huskestativ i hagen?For sent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Huskestativ i hagen?Vi satte opp for tre år siden da eldste var 8. Hun brukte det bare et år, men så ble mellomste stor nok og siden har det vært i bruk av de to små i timer hver dag. Halve nabolaget kommer også her og husker, kjempekoselig.
![]() |
#5 |
Mjau
![]() Sv: Huskestativ i hagen?For å utfylle: Her er yngste 8 og vi har nettopp tatt det bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
![]() Sv: Huskestativ i hagen?Ja, jeg tenkte meg egentlig at det var litt sent. Jeg har hatt planer siden vi flyttet inn for fem år siden, men ting tar jo som kjent tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har diplom
![]() Sv: Huskestativ i hagen?Ja ja. Hva er gøy for store barn i hagen, da? De har trampoline, og jeg har kjøpt smashball. Og så har vi vannspreder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Huskestativ i hagen?Vi satt opp nytt i fjor, på grunn av attpåklatten på 2 år. De store ungene bruker det ikke, de bruker bare trampolina og sparker litt fotball.
![]() |
#10 |
Mjau
![]() Sv: Huskestativ i hagen?Fotballmål, nett til volleyball, krokket, kubbespill. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|