|
|||||||
| Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Erfaringer med søyleepletre?Er det noen som har et slikt tre her inne og kan si litt om det? Jeg tror jeg har lyst på et par stykker...
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Erfaringer med søyleepletre?Vi har, men vi har bare hatt det siden i fjor høst. Da var det to epler på det. Nå spirer det, så det blir spennende å se hva som skjer.
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Erfaringer med søyleepletre?
Vi fikk det i gave, men det er kjøpt på det lokale Bogrønt-senteret, ja.
|
|
|
|
#5 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Erfaringer med søyleepletre?Jeg så slike på Hageland i fjor, har ikke sett etter om de har i år også. Jeg har også litt lyst på, men jeg får ikke gjort noe med hagen før vi er ferdige med utbygging.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med søyleepletre?Våres er kjøpt på plantasjen og eri sin 3 sesong . Første året fikk vi to sure epler . I fjor hadde det grønne kansje fem og det røde fikk sykdom og eplene ble på str med klinkekuler . Så det blir spennende å se om vi får noe spiselig i år . Vi har Flamenco og Bolero . |
|
|
|
|
|
#8 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med søyleepletre?Vårt døde.
|
![]() |
|
|