![]() |
#1 |
tankefull
|
![]() Hvit bilVi er på jakt etter ny bil. Vi tenker å kjøpe en forholdsvis ny brukt bil, og da kan man jo ikke nødvendigvis gå så veldig etter fargen på bilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvit bilHvit bil er jo den nye bilmoten, og selv jeg, som sverget på at jeg aldri skulle ha hvit bil igjen, begynner å snuse på fargen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvit bilUten å ha eid hvit bil, men tenker at skitt vises bedre på mørk bil enn hvit. Klart: grått er vel den beste fargen om mannskap unngå at skitten vises så godt
![]() |
#5 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit bilVi kjøpte hvit fordi den var 10,000 billigere enn tilsvarende bil i andre farger. Biltypen er så stygg uansett, at vi fint kan leve med den fæle fargen og at den ser skitten ut for et godt ord også.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvit bilBrun bil er stilig, men foreløpig så syns jeg bare de passer til SUV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvit bilJeg liker også godt brun bil, men har ikke sett den biltypen vi ser på i brunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit bil
Ruster ikke fortere, men rusten vises bedre.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mange biler som er pene i brunt. Men handler litt om bilen egentlig også egentlig - altså designet. Mulig det passer bedre på litt større biler enn småbiler, men ikke nødvendigvis SUV..
![]() |
#10 |
|
Det kan nok stemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit bilVi har hvit bil, etter mitt ønske, og den blir ikke mer skitten enn den sorte vi hadde tidligere. Heldigvis for meg er det uansett mannen som vasker bilen. I Oslos møkkete snø syntes den også veldig godt i vinter også!
![]() |
#12 |
Klar
|
![]() Sv: Hvit bilArrester meg hvis jeg tar feil, men jeg er ganske sikker på at hvite biler er overrepresentert på kollisjons-statistikken. Spesielt på vinteren, så klart. Man ser rett og slett ikke en hvit bil like kjapt som man ser en rød eller blå bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit bilJeg har hvit bil, og jeg Tectylbehandlet den da den var fabrikkny. Følger du dette opp, er det 15 års rustgaranti på bilen (som er tusen ganger bedre enn produsentens rustgaranti) Jeg syns ikke den er mer møkkete enn den andre bilen, som er sort metallic. På slapsefre blir den helt klart svart på rompa, men det ble den gamle grå vår også, der er den sorte best :-p |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvit bilJeg har en hvit Fiesta. Vasker den ikke mer enn andre biler.
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvit bilVi skal (sannsynligvis) kjøpe hvit bil nå, så jeg antar at det er umoderne sånn ca. i overmorgen. :late adopter:
![]() |
#16 |
|
Men dere har bil så lenge så den som kjøper den er trolig ikke så opptatt av farge. Sist redigert av Pelen : 20-05-13 kl 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvit bilGodt poeng.
![]() |
#18 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvit bilJeg har fått hvit bil, griselekker SUV. Vaskes ikke oftere enn svart bil ihvertfall. Nå vaskes bilen min en gang pr uke uansett farge og poleres 1-2 ganger i året.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvit bilJeg har hvit fiesta, og jeg som aldri skulle ha hvit bil. Men jeg liker den veldig godt. Jeg vasker den vel litt oftere enn den sorte jeg hadde. Men det er nok mest fordi jeg passer bedre på denne en den forrige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit bilHar en hvit og en brun (den heter brun, men er av den nye muldvarp fargen), og den hvite blir ikke mer skitten enn den muldfargede.
![]() |
|
|