|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Jeg blir skremt når jeg leser slikthttp://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196712 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Jeg blir skremt når jeg leser sliktHuff! Som mamma til to brune barn så blir jeg ekstra trist når jeg leser slikt
![]() |
#3 |
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg blir skremt når jeg leser sliktJa, slike holdninger er ordentlig skremmende.....Det er lite sannsynlig at de faar det som de vil da!!
![]() |
#5 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg blir skremt når jeg leser sliktSkulle akkurat til å legge ut denne linken til skrekk og advarsel!
![]() |
#7 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jeg blir skremt når jeg leser sliktHåper de aldri klare å gjennomføre noe slikt.
![]() |
#9 |
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg blir skremt når jeg leser slikt
Jeg tenket ogsaa paa det naar jeg leste det, det gjor det nesten enda verre..
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() |
![]() |
#12 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Jeg blir skremt når jeg leser sliktDet er så hårreisende at jeg finner ikke ord! Lurer på hvilke kriterier de hadde tenkt å sette for 'etnisk svensk?' Hvor mange generasjoner tilbake, og hvor lys hudfarge?
Sist redigert av nolo : 02-05-07 kl 13:33. Årsak: hor betyr noe helt annet enn hvor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Jeg blir skremt når jeg leser sliktJeg håper og ber om at det er et virkelig lite mindretall som har slike meninger, for dette er virkelig helt tragisk. Etnisk ditt og etnisk datt, jeg blir både sinna og matt.
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg blir skremt når jeg leser sliktTror neppe dette blir noe realitet. I grunnen ganske håpløst forslag som nok aldri vil bli gjennomført, heldigvis.
![]() |
#17 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg blir skremt når jeg leser sliktSå er jo disse såkalte nasjonaldemokratene nazister også da.
![]() |
#18 |
trøtt
|
Det tror ikke jeg heller, til det er vel flertallet av mennesker med et mer normalt verdisyn stort nok får vi håpe. Poenget mitt er mer det at noen i det hele tatt har slike tanker er noe jeg finner regelrett skremmende! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|