|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Erfaring med "glassveranda"Er det noen her som har erfaring med gjerde i glass på veranda fremfor treplanker? Er det pent med sotet glass eller bør det være klart? Mannen er lei av å male og vaske tregjerdet og vil investere i glass..... Jeg er litt usikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2013
![]() |
![]() Sv: Erfaring med "glassveranda"Jeg har glassrekkverk på den ene verandaen min. Det er stålrekkverk med glassplater i store felt. Jeg liker det ikke spesielt godt. Jeg føler jeg sitter på utstilling. Mitt glass er klart. Sikkerhetsmessig er det jo helt ok, glasset er ikke knusbart. Men jeg synes det blir for åpent. Hos meg er det for sikkerhets skyld også valgt glass på den ene verandaen og tre på den andre, og glasset er selvsagt på den verandaen som har mest innsyn fra naboer og trafikk. Konsekvensen er at denne verandaen blir veldig lite brukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Smugleser
|
![]() Sv: Erfaring med "glassveranda"Vi har glassveranda, der nesten hele er klart, bortsett fra ett felt der vi har innsyn fra naboen. Det er matt.
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Erfaring med "glassveranda"Om vi noen ganger kommer så langt som å få opp veranda, skal vi ha glassrekkverk på deler av den. Utelukkende på grunn av utsikten.
![]() |
#5 |
oppbevares tørt
![]() Sv: Erfaring med "glassveranda"Nå har jeg googlet litt på frostet glass også og det ser jo ikke så verst ut. Da slipper vi i hvert fall innsyn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaring med "glassveranda"Vi har rekkverk i glas, og syns det er veldig fint. Det er utan spiler, dvs. glas satt nesten kant i kant, og det er montert på yttersida av terrassen ("boltefesta"). Vi har ikkje innsyn, så det gjer at vi føler ikkje vi sit utsatt til. Glasrekkverket gjer at vi ser gjennom og ser utsikten sjølv om vi sit i ein stol, eller er inne på kjøkenet.
![]() |
#7 |
oppbevares tørt
![]() Sv: Erfaring med "glassveranda"Lekkert Syrin! Er det mye vedlikehold? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaring med "glassveranda"Nei. har ikkje gjort noko som helst enda, men vi flytta inn i fjor haust.
![]() |
|
|