Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilket merke på scooter?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-13, 12:38   #1
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Hvilket merke på scooter?

Jeg ønsker meg Scooter, men det er jo en haug merker. Hva er driftsikkert og fornuftig?

Gammel 22-05-13, 12:41   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket merke på Scooter?

Hvor og hvordan skal du bruke den?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 13:01   #3
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Til bykjøring på nordvestlandet.

Gammel 22-05-13, 13:03   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en softspot for Vespa, og syns den egner seg godt for bykjøring. Man sitter litt mer beskyttet enn i de litt mer åpne typene, og det er god plass inni setet til poser og veske.

Gammel 22-05-13, 15:02   #5
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

Vespa Piaggio LX50 foreksempel?

De er mye dyrere en de andre scooterne, men det er kanskje en årsak til det?

Gammel 22-05-13, 15:08   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

For eksempel. Prisen er nok litt på grunn av mote også, altså.

Gammel 22-05-13, 15:10   #7
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Vespaen er definitivt dn fineste jaffal.

Gammel 22-05-13, 15:12   #8
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vespaen er definitivt dn fineste jaffal.

Og det er faktisk litt viktig

Gammel 22-05-13, 17:46   #9
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket merke på scooter?

Vespa

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 17:54   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Åh, nå fikk jeg lyst på scooter...

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 18:07   #11
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Vespaen er knallfin. Problemet er de små hjulene. Jeg har en Daelim Messager med samme hjulstørrelse som Vespaen og det er til tider temmelig ubehagelig. Jeg kjøpte den av min svigerinne som overhodet ikke ble fortrolig med den. Humper, grus, kjappe svinger osv, kan være tricky.
Jeg snuser litt på Peugot, de kommer med hjul opp til 16". Bare så synd at de store hjulene stjeler litt av plassen under setet. Noe er det uansett.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 18:08   #12
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Honda er visstnok et bra merke når det kommer til scooter. Mannens ord, da jeg ikke har peiling.
Niesen min har nettop fått seg en Honda, og den var kjempefin altså!

Gammel 22-05-13, 19:06   #13
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde en Honda en gang for 100 år siden. Den var fin, aldri noe galt med den, helt til jeg glemte å blande olje i bensintanken.

En sånn lekker en, jeg regner med de har kommet ut med en modell eller to siden den gang:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 19:15   #14
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Lekker, Neket!

Den hvite niesen min har nå er kjempelekker i alle fall.
Syns den var veldig feminin i hvit metallic.
Googlet, men tror ikke jeg fant akkurat samme modell.

Gammel 22-05-13, 19:49   #15
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Dattera mi har svart Vespa med lysebrunt skinnsete. Den er kjempefin
En god ting med prisen på Vespa, er at det er lett å selge den igjen for omtrent det du ga for den hvis du angrer deg eller vil ha en annen type senere.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 21:17   #16
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

http://www.piaggio-scooters.co.uk/uk...rs/liberty/50/

Jeg ønsker meg Piaggio Liberty med boks bak til hjelm med mere. Har sett den mye i Italia. Finnes også som 125 cc.

Gammel 22-05-13, 21:32   #17
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Det finnes elektriske scootere. Dette er ett eksempel, men du finner også rimeligere modeller: http://www.autofil.no/906579/govecs-...ng-i-hverdagen

Gammel 22-05-13, 21:34   #18
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Her er en elektrisk som minner om en Vespa. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikk...artid=10006859

Gammel 11-06-13, 11:57   #19
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

En Honda Vision 50, er det noe man kunne vurdert?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.