Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal jeg gi til søsteren min som blir 40?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-13, 19:52   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal jeg gi til søsteren min som blir 40?

Søsteren mi. Blir 40 idag g jeg og faren min hadde tenkt å gå sammen og gi et gavekort til en stylist/personal stopper. Dette er noe hun har nevnt at hun ønsker seg og det kostet ca 3000 kr. Jeg skal til min hjemby første helgen i juni g da skulle hun få gaven.

Hun har bursdag idag og da viser det seg at hn har fått dette av mannen de to ha allerede idag vært i butikk og handlet.

Så hva skal faren min og jeg gi nå? De legger ganske mye penger i bolig så hun unner seg ikke alltid dyrere personlige ting. Men hva?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 20:00   #2
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Hva skal jeg gi til søsteren min som blir 40?!?

En hverdagsveske av god kvalitet?

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 20:02   #3
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Gavekort på en bra restaurant? Egenpleie som spa, massasje eller ansiktsbehandling?

Gammel 22-05-13, 20:04   #4
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg har to søstre som har fylt 40, den seneste nå i helgen.

Hun fikk gavekort kr 1000,- på et spa som ligger rett ved der vi flytter i løpet av året. Så det var både litt praktisk fordi hun da vet at ungene har et sted å være, men også en liten "invitasjon" i forhold til å besøke oss (det ville hun forsåvidt gjort uansett).

Hun som fylte 40 for noen år siden, fikk en spesiallaget bunadssølje (da spleiset vi andre to +mamma og pappa).
Det er kanskje ikke alle som akkurat har fått bunad, men et smykke/smykkesett kan jo vurderes (om hun bruker det).
Eller en lekker veske, det kan jo passe inn i "bli ny"-temaet.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 20:25   #5
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg gi til søsteren min som blir 40?

Kunst er en fin gave å få når man er 40 synes jeg. Du og faren din kan jo spleise på et gavekort, enten til et galleri nær henne eller gi henne et "personlig" gavekort som kan løses inn hos dere når hun har funnet noe hun vil ha.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 20:43   #6
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville blitt glad for et gavekort på den summen som kunne vært brukt på en lekker veske til hverdags - noe jeg aldri ville unnet meg selv til en slik pris.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 22:30   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk to armbånd til bursdagen min. Jeg bruker de hver dag og har blitt utrolig glad i disse. Begge er fra Ti Sento, Rhodert sølv. Dagligsmykker setter jeg veldig pris på å få. Litt dyre smykker er noe jeg sjelden/aldri kjøper meg og de er ett minne fra giver.

Sist redigert av Fløyel : 22-05-13 kl 22:36.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 22:34   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En fin skinnveske ville jeg blitt glad for. Du vet vel om hun setter pris på det og kanskje hva slags, ellers er jo gavekort en mulighet også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 22:41   #9
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Denne er jo nydelig. Koster 2800,-

Gammel 22-05-13, 23:43   #10
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Gavekort/Time hos fotograf etter å ha vore hos stylist?

Gammel 23-05-13, 18:59   #11
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville hatt klokke eller armbånd.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 20:02   #12
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror man må være opptatt av vesker for å sette pris på en såpass dyr en.
Jeg bryr meg katta om vesker, og hadde verken skjønt at den var dyr eller satt nok pris på den.

Kunst eller smykker, derimot, hadde vært topp for meg (blir 40 om noe få måneder).

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 20:10   #13
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Hva med en storbyhelg sammen med lillesøster (eller storesøster?)? Det hadde jeg ønsket meg, jeg ser søsteren min alt for lite!

Gammel 23-05-13, 20:12   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var en god ide!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-13, 12:10   #15
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tenker at gavekort hun kan bruke på å handle noe til seg selv må være supert? Hvis hun har fått hjelp til å finne sin "sin egen stil" er det vel ikke utenkelig at hun kan tenke seg å handle mer?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-13, 12:12   #16
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Hva med en storbyhelg sammen med lillesøster (eller storesøster?)? Det hadde jeg ønsket meg, jeg ser søsteren min alt for lite!

Ja, det var en god idé. Da kan hun jo shoppe også - hvis hun har fått hjelp med å finne stilen sin og sikkert også noe penger til dagen.

Gammel 24-05-13, 12:17   #17
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Jeg tenker at gavekort hun kan bruke på å handle noe til seg selv må være supert? Hvis hun har fått hjelp til å finne sin "sin egen stil" er det vel ikke utenkelig at hun kan tenke seg å handle mer?

Jeg stemmer for denne. Hvis jeg nettopp hadde fått hjelp til å få dreis på shoppingen og stil, så hadde jeg blitt kjempeglad for å få litt å shoppe for.
Evt et armbånd eller smykke, og så gavekort/penger for "resten" av det dere hadde tenkt å bruke.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 13:38   #18
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville bli glad for en personal stopper til min 40 års dag

Jeg ønsker meg tilskudd til en Decadentveske til min bursdag, men ikke hele vesken fra noen. Det er for mye.

Ellers er jeg håpløs på å ønske meg ting, så jeg følger med her.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 21:26   #19
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde også blitt glad for personal shopper. Eller gavekort på en hudpleie salong, massasje e.l.

Gammel 03-06-13, 21:42   #20
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Jeg var i 40 års lag der jubilanten ønsket seg drivhus.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.