![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
![]() |
![]() Pc eller Mac?Jeg trenger HJELP!! Trenger en pc eller Mac til "hjemmebruk" . Dvs foto og filmredigering, nedlasting av musikk, enkel dokumenthåndtering/regneark til "hjemmebruk" og noe barna også kan lære seg å skrive og regne på. Vi har en iPad til sofasurfing og hver vår jobb pc til ja,jobb. Dett skal primært være "mors egen"
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Pc eller Mac????Overgang fra pc til mac er ganske mye pes egentlig, men det går helt fint. Jeg tror du vil bli fornøyd uansett så lenge du ikke velger en bililgpc. Jeg bruker både pc og mac og foretrekker nok mac kanskje tror jeg, jeg er ærlig talt ikke helt sikker.
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pc eller Mac????Til det bruket så ville jeg valgt Mac. Den er jo super til f.eks. foto- og videredigering. Jeg synes overgangen fra pc til Mac var utrolig enkel. Hadde forventet meg mye mer styr. Synes også det er behagelig å slippe å tenke noe særlig på virus, og en Mac er mye mer holdbar. Må bytte oftere med pc.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pc eller Mac????Mac
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Pc eller Mac?Mac-ene er jo superlekre da. Men det er altså null problem å drive med foto- og filmredigering på PC også, men om du jobber med store filer så bør du unngå de billigste modellene. Programvaren er helt lik for Mac og Windows stort sett.
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Pc eller Mac?Mac er ikke noe bedre å jobbe på ytelsesmessig enn en like bra pc. Hva som er enklest kommer an på hva du er mest vant til. Men jeg har som sagt begge deler og synes begge deler er helt greit. Det beste med macen jeg sitter med nå er størrelsen synes jeg.
![]() |
#7 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pc eller Mac?Mac.
![]() |
|
|