|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)Er det nokon som har bygd bokhylle (til stove) av ikea kjøkkenskap? Eg tenker på å bruke skap som er 37 djupe, og av dei smalaste. Ønsker ei kvit, stram bokhylle som er litt "boksete", men er i tvil om vi skal bygge sjøl, bruke smale Billy eller kva. Tenker da å droppe dører, men mulig kanten rundt ser litt "rå" ut utan skapdør? Nå har jo IKEA komme med nye små modular, men dei har skarp farge inni, og eg er usikker på om dette er noko eg vil ha.
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)Billy fungerer vel nesten på helt samme måte, gjør de ikke? Jeg liker den stramme looken, selv om jeg helst ville vært foruten "kassen" nederst. Jeg liker Expedit-designet også, men synes de er altfor dype til å ha som rene bokhyller. Jeg ønsker meg hele vegger med bøker og da tar Expedit for mye plass.
![]() |
#4 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)Antagelig smartare. kom på at kjøkkenskapa har vel masse hol inn, og kraftige fester bak inn mot veggen. Det er ikkje så fint når det ikkje er front på
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)Festene i kjøkkenskap er jo i bakveggen, bak bøkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)Her er det integrert i kjøkkenet, så jeg regner med at disse hyllene tilhører den nye kolleksjonen:
![]() |
|
|