Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

God (pasta)salat, grilltilbehør

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-13, 12:01   #1
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

God (pasta)salat, grilltilbehør

Jeg er ikke så god på salater, men i morgen skal vi ha bursdagsfeiring her, og servere grillmat. Jeg husker jeg laget en god pastasalat en gang i tiden, men finner ikke oppskriften. Er det noen som har noen gode oppskrifter?

Vi går for diverse grillet kjøtt, stort sett svin, marinerte og mer naturelle stykker.
Vi tenker i tillegg til salat å servere potetsalat ( noen som har oppskrift på det og? Hjemmelaget er bedre enn butikkenes) hvitløksbaguetter/ naturelle baguetter og evt fløtegratinerte poteter. Høres det greit ut? Får alltid prestasjonsangst jeg, selv om det er familie.

Gammel 02-06-13, 18:48   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God (pasta)salat, grilltilbehør

Nå, gikk det bra?
Ser at du vart nedrent med gode tips her

Gammel 02-06-13, 18:52   #3
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jo takk som spør, jeg prøvde å tenke sjæl, og for en gangs skyld funket det.

Jeg laget en aldeles nydelig salat med pastaskruer, rødløk, gressløk, vårløk, paprika, trippelsalat, tomat, agurk, fetaost, kyllingfilet og baconterninger. Etter responsen fra gjestene å dømme var det nesten det beste på menyen.

Gammel 02-06-13, 19:20   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tenke sjæl funker ofte oftere enn man tror Så bra det ble en suksess, og den salatoppskriften hørtes veldig god ut! Noterer meg den!

Gammel 02-06-13, 19:49   #5
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Jo takk som spør, jeg prøvde å tenke sjæl, og for en gangs skyld funket det.

Jeg laget en aldeles nydelig salat med pastaskruer, rødløk, gressløk, vårløk, paprika, trippelsalat, tomat, agurk, fetaost, kyllingfilet og baconterninger. Etter responsen fra gjestene å dømme var det nesten det beste på menyen.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.