|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Filteret i vifta på kjøkkenhettenDet kommer vel an på hvilket merke vil jeg tro. Vår Siemens går i maskinen
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Filteret i vifta på kjøkkenhettenJeg er også sikker på at jeg har vasket vårt i maskin tidligere. Mannen er skeptisk. Da altså ikke månedtlig.
![]() |
#9 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Filteret i vifta på kjøkkenhettenVi vasker det i maskin.
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Filteret i vifta på kjøkkenhettenJa, de i rustfritt stål går problemfritt i oppvaskemaskinen, det enste er de med kullfilter, selve kullfilterdelen må selvfølgelig byttes ut. Om den har aluminiumsdeler kan det misfarges lett, ikke at jeg har brydd meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Filteret i vifta på kjøkkenhettenI min tid som vaskehjelp på studenthjem husker jeg disse (slett ikke nye, og veldig grufne) filterene var noe av det jeg likte dårligst.
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Filteret i vifta på kjøkkenhettenOppvaskemaskinpulver er veldig effektivt også utenfor maskinen, veldig fettløsende og full av peroksyd. Fett og skit detter av. Gammeldags krystallsoda og grønnsåpe er også ganske luktfritt (sammenlignet med salmiakk, det lukter bare grønnsåpe), man må bare huske på å skylle med lunket vann etter og bruke gummihansker. Mange valgmuligheter ;- ) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|