Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Badeboxer

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-13, 10:21   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Badeboxer

Yngstemann (8) vil gjerne ha boxershorts under badeshortsen. Finnes det slike badeboxershortser med strikk ala Bjørn Borg til barn?
Jeg vet at Bjørn Borg har en badeboxer? Finnes det noe slik i barnestr.?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 10:24   #2
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Badeboxer

Guttene mine bruker badeboksere, så det finnes i alle fall. Tror de har det på de fleste sportsbutikker, og også på en del klesbutikker.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 10:27   #3
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Med sånn strikkant ala Björn Borg?

Gammel 06-06-13, 10:33   #4
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Er det sånn bred strikkant? Må innrømme at jeg ikke husker hvordan kanten har vært på de forskjellige jeg har sett. De fleste vi har hatt har vært knyting i, men har hatt noen uten også.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:02   #5
Señora

Señora sin avatar

Standard

Ja, med bred strikkant. Vanlig badeboxer har vi, med knytting.

Gammel 06-06-13, 12:55   #6
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mener du badeshorts med "innebygd" boxer? Det har vi kjøpt flere steder i "syden". Tynn, fin badeshorts, med strikk øverst (som ser ut som en boxer som stikker opp). På de vi har står det Bjorn Borg og DC o.l. på strikken. Har ikke sett dem i Norge. Kanskje ikke så rart, fordi de er nok ikke helt ekte..

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 13:04   #7
Señora

Señora sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Mener du badeshorts med "innebygd" boxer? Det har vi kjøpt flere steder i "syden". Tynn, fin badeshorts, med strikk øverst (som ser ut som en boxer som stikker opp). På de vi har står det Bjorn Borg og DC o.l. på strikken. Har ikke sett dem i Norge. Kanskje ikke så rart, fordi de er nok ikke helt ekte..

Det kan nok være et alternativ, men pr. i dag bruker han en vanlig boxer under, men de er jo i bomull og holder seg våte over lang tid.

Gammel 06-06-13, 13:11   #8
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ok. Jeg vil tro at dobbelt lag holder seg fuktig ganske lenge, uansett hva slags stoff det er? Til en 8-åring ville jeg absolutt ikke brukt dobbelt lag slik at han går fuktig over lengre tid (noe annet med ungdommer man ikke kan snakke fornuft til lenger..). Da ville jeg heller lett etter en type som den jeg beskrev.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 13:17   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Min 8-åring bruker badeboxer som er badebukse uten noe mer over. Kan det funke?

Lindex har disse to til store gutter:

Men det er jo ikke bra å gå fuktig over lengre tid, og to lag slik vil jo gjøre tørkeprosessen vel lang :vet ikke:

Gammel 06-06-13, 14:07   #10
Señora

Señora sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Ok. Jeg vil tro at dobbelt lag holder seg fuktig ganske lenge, uansett hva slags stoff det er? Til en 8-åring ville jeg absolutt ikke brukt dobbelt lag slik at han går fuktig over lengre tid (noe annet med ungdommer man ikke kan snakke fornuft til lenger..). Da ville jeg heller lett etter en type som den jeg beskrev.

Jeg har en 14-åring som gjør dette allerede og det er ikke lett å la den ene få lov og ikke den andre (klart må man så må man). Jeg håpet at det fantes noe lignende til barn som til ungdommene/mannfolka.

Slike badebukser dere referer til har vi allerede og er avvist av den unge herremannen på 8. Da bruker han heller vanlig boxer med strikk.

Gammel 06-06-13, 14:34   #11
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

I mange badebasseng og badeanlegg er det ikke lov å ha vanlig boxer under badeshorts. Har sett mange ungdommer som har blitt sendt i garderoben av badevakt der vi bruker å være på ferie.

Gammel 06-06-13, 14:41   #12
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Hva er greia med to lag? Jeg vet det er veldig vanlig, men vet ikke hvorfor?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 14:53   #13
Señora

Señora sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Hva er greia med to lag? Jeg vet det er veldig vanlig, men vet ikke hvorfor?

Dvs. jeg har hørt at nettingen i noen av badebuksene kan gnage på edlere deler.

Jeg har aldri sett at noen har blitt avvist pga. undertøy under badebuksa, men kan forstå hvorfor. Eldstepoden bruker rent undertøy til formålet, ikke brukte.

Gammel 06-06-13, 15:02   #14
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Eldstepoden bruker rent undertøy til formålet, ikke brukte.

Det gjør sikkert de fleste men det kan ikke badevaktene vite derfor blir alle sendt i garderoben.

Gammel 06-06-13, 15:16   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min gjorde det før. Gudene vet hvorfor. Han har sluttet nå.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 22:53   #16
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Yngstemann (8) vil gjerne ha boxershorts under badeshortsen. Finnes det slike badeboxershortser med strikk ala Bjørn Borg til barn?
Jeg vet at Bjørn Borg har en badeboxer? Finnes det noe slik i barnestr.?

Jeg har sett slike på Cubus til barn.

Gammel 07-06-13, 00:02   #17
Señora

Señora sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kiwi, her.

Jeg har sett slike på Cubus til barn.

Tusen takk! Da blir det Cubus i morgen. :-)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.