|
|||||||
| Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blåregn/WisteriaJeg har fått en liten Blåregn/Wisteria-baby i posten i dag og føler meg nesten like rådvill som da vi dro hjem fra sykehuset med det første barnet.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2013
![]() |
Sv: Blåregn/WisteriaDu kan lage minidrivhus rundt den, da vokser den seg gjerne sterkere fort. Du kan legge en glassklokke rundt den for å skjerme fra vind og vær, men jeg pleier bare å ta en frysepose over potta. Du må sikkert ha en litt stor en, men hvilken som helst gjennomsiktig pose vil funke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Blåregn/WisteriaJeg har dyrket min fra frø. Du kan begynne når som helst og ha den inne til neste vår.
|
|
|
#4 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Blåregn/WisteriaHadde min inne i vinduskarmen i to somre før jeg kunne sette den ut. De er litt skjøre i starten, men tåler en støyt når de har vokst seg sterke. Mulig det er flere arter, men den jeg plantet var for kaldere klima. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Blåregn/WisteriaDin ser litt skjør ut nå, så la den være i fred og husk å vanne.
|
|
|
#6 |
|
weird
Sv: Blåregn/WisteriaTakk for tips!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
|
|