Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kan jeg bruke denne i bryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-13, 00:22   #1
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Kan jeg bruke denne i bryllup?

Kan jeg bruke denne kjolen i bryllup, eller blir den for "dyster"? Jeg vil ha en kkjole med lange ermer, men finner ingen jeg liker. Kom gjerne med tips, om denne ikke er pasende. Spiller ingen rolle om kjolen er kort eller lang.

Gammel 08-06-13, 00:30   #2
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg bruke denne i bryllup?

Den var utrolig fin! Kommer litt an på hvilke typer brudeparet er?

Gammel 08-06-13, 00:32   #3
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Den var veldig flott. Men jeg synes det er flottere med litt sommerlig, hvis det er nå snart du skal i bryllup.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 00:41   #4
Mirmell

Mirmell sin avatar

Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Den var utrolig fin! Kommer litt an på hvilke typer brudeparet er?

Jeg vet faktisk ikke helt hvordan de er. Det er en bardomskompis av mannen som skal gifte seg. Jeg har møtt brudgommen én gang tidligere, men har aldri møtt bruden.

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Den var veldig flott. Men jeg synes det er flottere med litt sommerlig, hvis det er nå snart du skal i bryllup.

Det er i begynnelsen av juli, så ja, jeg bør kanskje gå for noe mer sommerlig. Men jeg finner jo ingenting.

Gammel 08-06-13, 07:58   #5
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Nydelig kjole. Syns du kan bruke den. Men dropp den sorte steømpebuksen.

Gammel 08-06-13, 08:09   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Men det er jo så mange fine og sommerlige kjoler å få tak i nå! Og dersom du må ha lange ermer; kan du ikke ha en enkel, tynn bluse eller noe tilsvarende inni en ellers ermeløs kjole?

Men du kan fint bruke kjolen på bildet også, den er fin, selv om jeg synes den blir litt mørk i et juni-bryllup. Dropp i hvert fall den sorte stømpisen til fordel for en nude.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 09:40   #7
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde brukt den på bildet uten strømpebukser, og kanskje med lyse/korallfargede sko? Nyyydelig kjole, og et stort pluss at den kan brukes senere også

Gammel 08-06-13, 09:53   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, den kan du bruke, uten svarte strømpebukser. Hadde nok også brukt hvit veske og noen lyse øredobber etc.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 09:55   #9
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefin kjole. Hadde glatt brukt den, men uten svarte strømpebukser. Finn noen lyse sko og kanskje et sommerlig armbånd som matcher den korallfargen i kjolen.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 10:09   #10
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Kjempefin kjole. Hadde glatt brukt den, men uten svarte strømpebukser. Finn noen lyse sko og kanskje et sommerlig armbånd som matcher den korallfargen i kjolen.

Enig.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 11:25   #11
Mirmell

Mirmell sin avatar

Standard

Da tror jeg det blir den. Men uten sort strømpebukse og med lysere sko.

Gammel 08-06-13, 10:08   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absolutt brukbar! Lett, lyst og sommerlig er ikke obligatorisk - og passer ikke alle.

Gammel 08-06-13, 12:05   #13
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Hvor er den fra?

Gammel 08-06-13, 12:44   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kan fint brukes. Alle trenger ikke ha lyst, lett og sommerlig bestandig. Med annet tilbehør kan den dessuten bli betraktelig mer sommerlig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 13:01   #15
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fin kjole. Du kan droppe det sorte beltet, og gå for et i hvitt, korall/orange eller metall. Det samme når det gjelder tilbehør og sko. Og nude strøpmebukse!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.