|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan jeg bruke denne i bryllup?Kan jeg bruke denne kjolen i bryllup, eller blir den for "dyster"? Jeg vil ha en kkjole med lange ermer, men finner ingen jeg liker. Kom gjerne med tips, om denne ikke er pasende. Spiller ingen rolle om kjolen er kort eller lang.
![]() |
#4 |
![]() Sv: Kan jeg bruke denne i bryllup?
Jeg vet faktisk ikke helt hvordan de er. Det er en bardomskompis av mannen som skal gifte seg. Jeg har møtt brudgommen én gang tidligere, men har aldri møtt bruden.
Det er i begynnelsen av juli, så ja, jeg bør kanskje gå for noe mer sommerlig. Men jeg finner jo ingenting.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke denne i bryllup?Nydelig kjole. Syns du kan bruke den. Men dropp den sorte steømpebuksen.
![]() |
#6 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke denne i bryllup?Men det er jo så mange fine og sommerlige kjoler å få tak i nå! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke denne i bryllup?Jeg hadde brukt den på bildet uten strømpebukser, og kanskje med lyse/korallfargede sko? Nyyydelig kjole, og et stort pluss at den kan brukes senere også
![]() |
#8 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Kan jeg bruke denne i bryllup?Ja, den kan du bruke, uten svarte strømpebukser. Hadde nok også brukt hvit veske og noen lyse øredobber etc.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Kan jeg bruke denne i bryllup?Kjempefin kjole. Hadde glatt brukt den, men uten svarte strømpebukser. Finn noen lyse sko og kanskje et sommerlig armbånd som matcher den korallfargen i kjolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Kan jeg bruke denne i bryllup?Da tror jeg det blir den. Men uten sort strømpebukse og med lysere sko.
![]() |
#13 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Kan jeg bruke denne i bryllup?Hvor er den fra?
![]() |
#15 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke denne i bryllup?Fin kjole. Du kan droppe det sorte beltet, og gå for et i hvitt, korall/orange eller metall. Det samme når det gjelder tilbehør og sko. Og nude strøpmebukse!
![]() |
|
|