|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Servise-tips, takk!Jeg er på utkikk etter et nytt frokost-servise. Kriteriene er som følger: Tallerken og krus (med hank), gjerne litt fargerikt (jeg liker rødt, gult og lyseblått, men også andre farger går bra), krusene må ikke være for tykke og klumpete, tallerkene kan godt være litt store, og det må tåle oppvaskmaskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
fri
|
![]() Sv: Servise-tips, takk!Så sannelig! Og i ny farge også: https://www.iittala.com/Tableware/Or...reen/p/A018792 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Servise-tips, takk!Jeg finner altså ikke røde Iittala-krus med hank. Finnes det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Servise-tips, takk!Vi har Teema, som jeg synes har pene farger og behagelige kopper. Vi kjøpte noen med mønster som het Bottna, men de gikk ut av produksjon, så vi har komplettert med noen røde og noen svarte.
![]() |
#7 |
fri
|
![]() Sv: Servise-tips, takk!
Jeg har den røde, men synes at den beige-turkise er veldig fin også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Servise-tips, takk!Ah, kult! Jeg har de blå uten hank, og blander hemningsløst med de lave. De har vi i mange forskjellige farger. :vill&gal:
![]() |
|
|