|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
intro
|
Noen som er lokalkjente i området Leirsund/Frogner?Går det greit å sykle fra Lillestrøm til idrettsplassen på Frogner med sykkelvogn? Lønner det seg å sykle via Leirsund stasjon, og er terrenget flatt eller kupert fra Leirsund?
|
|
|
|
#5 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som er lokalkjente i området Leirsund/Frogner?Ja den er skikkelig bratt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Noen som er lokalkjente i området Leirsund/Frogner?... men det betyr at det lar seg gjøre å sykle andre veien, da, kanskje, uten bratte oppoverbakker - fra Frogner til Leirsund (og Lillestrøm)? Også for en 5-åring?
|
|
|
|
#8 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Noen som er lokalkjente i området Leirsund/Frogner?Fra Frogner og mot Lillestrøm er det vel stort sett nedover. Mener det er gangsti. Og så er det jo flatt fra Leirsund og inn til Lillestrøm.
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Noen som er lokalkjente i området Leirsund/Frogner?
Ja, det veit jeg. (Der snur jeg.
|
|
|
|
#10 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Noen som er lokalkjente i området Leirsund/Frogner?Jeg kan dessverre bare bilvei. Ble usikker på om det er fortau i det hele tatt der jeg kjører...
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som er lokalkjente i området Leirsund/Frogner?Er det ikke endel heftig bilkjøring der, altså fort gjort å kjøre litt fort og (stor-) svingete veier? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Sv: Noen som er lokalkjente i området Leirsund/Frogner?Ingen hovedvei, nei. Det er fin og ny sykkelvei fra Leirsund og den ene ruta opp mot Frogner i alle fall, veit jeg, der har jeg sykla til Sørumsand. Får vel rett og slett slå opp på kartet.
|
|
|
|
#13 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Noen som er lokalkjente i området Leirsund/Frogner?Gå på Google Maps og legg inn sykkel. Ca 30 min fra Årasen til Melvold ungdskole.
|
|
|
#14 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Noen som er lokalkjente i området Leirsund/Frogner?Fetsund - Frogner - Leirsund - Skedsmokorset - Lillestrøm har sykkelveier som går i ett.
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Noen som er lokalkjente i området Leirsund/Frogner?Dette gikk veldig fint! Sykla fra Lillestrøm via Leirsund med begge ungene. Vi trilla litt i de bratteste oppoverbakkene, men ikke noe problem. Det var 9,5 km fra huset vårt til Frogner stadion. Til min overraskelse insisterte Ivar på 5 på å være med på sykkel tilbake også, i stedet for å bli med hjem i bilen. Tre fotballkamper tidligere på dagen hadde visst ingen betydning.
|
|
|
|
#17 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Noen som er lokalkjente i området Leirsund/Frogner?Har du vært på Frognercup i helgen! Mini spilte i hele går. Jeg stod på håndballcup med Frøkna ett annet sted i kommunen, så jeg fikk ikke med meg den i år, det er en koselig cup.
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Sv: Noen som er lokalkjente i området Leirsund/Frogner?Ja, Liv spilte på lørdag, og Blåmann var der som trener i går også. Søndag formiddag var det cup i Enebakk for Ivar, så her har det gått slag i slag. Enig i at det var et fint arrangement!
|
|
![]() |
|
|