|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kake i kjøleskap over natta eller på benken?Skal servere Red velvet på lørdag og lurer på om jeg kan bake den på fredag kveld? Kan jeg lage den helt ferdig med ostekrem og bare putte den i kjøleskapet eller skal kaken lagres på benken over natten og pyntes neste dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kake i kjøleskap over natta eller på benken?I kjøleskapet. Jeg lagrer ofte kaker på benken over natta, men ikke med krem i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kake i kjøleskap over natta eller på benken?Den må i hvert fall være helt kald før du tar på krem.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kake i kjøleskap over natta eller på benken?Hvis jeg hadde mulighet hadde jeg ventet til lørdag med å ta på krem. Da kan den stå uten krem og pynt på benken til dagen etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Kake i kjøleskap over natta eller på benken?
Det er det letteste for meg siden jeg har litt lite plass i kjøleskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kake i kjøleskap over natta eller på benken?Dette er jo bare smakssak, og jeg kjenner ikke den kaken, men generelt synes jeg de fleste kaker blir saftigere hvis de får stå en dag med krem på. Derfor baker jeg stort sett 2 dager før den skal serveres, lar den stå ute over natten, så inn i kjøleskapet til jeg tar på krem på kvelden før. Så i kjøleskapet til servering igjen.
![]() |
|
|