|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
One of These Days
|
![]() Liste over must-read klassikereJeg har litt hjernteppe akkurat nå. Tenkte jeg skulle skrive ned en haug med klassikere som burde leses, men kommer på ytterst få. Noen som kan hjelpe meg litt i gang. Gjerne også noen som kan leses av en moden 12-åring som allerede har lest Hitchiker's Guide to the Galaxy - Douglas Adams, Animal Farm - George Orwell, Fluenes herre og noen til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Liste over must-read klassikereHer er det litt å velge mellom: The 100 greatest novels of all time
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Liste over must-read klassikereSkriver ned de jeg kommer på i farta av nye og gamle klassikere:
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 13-06-13 kl 11:57. Årsak: Skrivefeil her og der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Liste over must-read klassikereFluenes herre, 1984 og Vidunderlige nye verden leste jeg selv på den alderen, og det er tre av de bøkene som jeg i størst grad har hatt med meg i alt jeg har lest senere.
![]() |
#5 |
Vaklende
|
![]() Sv: Liste over must-read klassikereIvanhoe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Liste over must-read klassikere
Åh, ja! |