|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Fortell meg om SkyrimSønn (snart 12) argumenterer med at jeg ikke kan si nei til noe jeg ikke vet hva er, jeg synes 18-årsgrense er mer enn grunn god nok til å avslutte diskusjonen,
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Fortell meg om SkyrimDet er Elder Scrolls, er det ikke?
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Fortell meg om SkyrimJa, det stemmer. Jeg vurderer ikke å la han spille, men synes han har et poeng når jeg faktisk ikke vet noe om det. Det er rollespill, altså? Jeg antar det er grad av vold som gir grensen.
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Fortell meg om SkyrimHer finner du informasjon om hvorfor spill blir vurdert til den enkelte aldersgrensen:
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Fortell meg om SkyrimHer står det litt om spillet: http://www.spaceworld.no/display.asp...Fcx6cAodgUoASA
Den er merket med
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Fortell meg om SkyrimDet har jeg spilt, og det er ganske dystert og voldelig til tider. Ikke noe en 12 åring burde spille.
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Fortell meg om SkyrimHva er det verste, Pappalille?
![]() |
#10 |
trøtt
|
![]() Sv: Fortell meg om SkyrimSkyrim er et kjempespill - for voksne. Jeg har spilt (og spiller innimellom) og synes ikke det er noe for tolvåringer. Min elleveåring har mast masse om å se på hva mamma spiller og fikk i vinter lov til å hjelpe meg med å bygge hus (plug-in), og ta fikk han også prøve seg på en Frost Bite Spider som dukket opp, men han har ikke fått se på at jeg spiller noe uten om husbyggingen. Jeg synes han er alt for ung.
![]() |
#11 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om SkyrimJeg har spilt det en del. Det er dreping, dauinger og skummelt, så jeg ville ikke latt en tolvåring spille.
![]() |
#12 |
Småbyfrue
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
![]() |
![]() Sv: Fortell meg om Skyrim
Datteren min på 12 år får ikke Facebookprofil før hun blir 13 år, uansett hvor mye hun maser. Det er en del av det å være foreldre, å sette grenser og unngå å bli overtalt til å flytte dem på grunn av "gode argumenter"..
![]() |
#13 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Fortell meg om SkyrimMin får heller ikke FB-profil, jeg er helt enig i at grenser er til for å overholdes. Poenget her var at jeg ville ha kunnskap om spillet for å kunne argumentere overfor andre foreldre. En kjapp opptelling viser at fem gutter i klassen allerede spiller dette. Min får fremdeles ikke. :Presiserer igjen:
![]() |
|
|