Arve, kjøpe, selge ... ?
Dere som har flere barn, hva gjør dere med utstyr?
Jag har alltid kjøpt ganske mye nytt til mine (det er 16,5 års aldersforskjell på dem så derfor ikke så aktuelt at de arver av hverandre) og så har jeg gitt bort når det er blitt for lite. den eneste gangen jeg har solgt noe, var når jeg hadde et dusin nesten helt ubrukte kjoler i skapet etter pøbelprinsessen en sommer - resultat av mye gaver og lite bruksmuligheter for alle kjolene. da solgte jeg unna her på FP.
Her på FP selges og kjøpes det, og jeg ser at folk selger unna utstyr selv om de har yngre barn. I min omgangskrets har jeg to små barn som det er fire års forskjell på, og der sparer mammaen på noe utsyr, mens hun selger unna andre ting som teoretisk kunne gått i arv, hvis hun haddel lagret det. Hennes grunn er at hun liker å handle til barna og får mindre dårlig samvttighet når hun selger unna litt. Hva gjør du? Og hvorfor?
mvh nysgjerrigpøblis
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|