Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvor finner jeg en pålitelig vaskehjelp i Oslo?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-13, 15:27   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Hvor finner jeg en pålitelig vaskehjelp i Oslo?

Har noen tips til hvor jeg kan finne vaskehjelp?

Vi bor i en liten leilighet, så vaskemengden burde være overkommelig, men jeg er så innmari lei av å være sur pga den helgevasken at jeg vil outsource den.

Men hvor finner jeg en? Mittanbud resulterte bare i svar fra større renholdsselskaper, og de var dyre. Naboen vil "selge" meg sin, men jeg er ikke helt overbevist om at pris vs innsats står overens, så greit å sjekke ut flere alternativer.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 15:39   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en pålitelig vaskehjelp i Oslo?

Hvitvaskeriet har jeg hatt god erfaring med.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 18:30   #3
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde en flink vaskehjelp da vi bodde i byen, anbefalt av flere Fpdamer. Men jeg har ikke nummeret lenger. Men kanskje noen her inne har det? Skal sjekke litt.

Gammel 26-06-13, 18:39   #4
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har brukt imperio, eit lite firma som blir drive av eit veldig hyggeleg ektepar. Dei vasker kvitt og jobber i "vårt" område av byen. Vi kjem til å ta opp igjen avtalen med dei, når mannen er ferdig med sin permisjon.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 18:59   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvitvaskeriet har jeg hatt god erfaring med.

Vi også. Nå er hun selvstendig, og betaler skatt. Tror hun påtar seg oppdrag i Oslo, kan prikke deg hvis interesse.

Gammel 26-06-13, 21:12   #6
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Da har jeg fått et tips på PM som vi tester ut! Hvis ikke det fungerer, så går jeg videre med forslagene deres. Takk for engasjement!

Åååååå, som jeg gleder meg til å komme hjem til rent og pent hus

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.