|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Teppe eller parkett på betonggulv?Vi har bygd et rom i kjelleren. Fullisolert. Pga hersens munkelus tenker jeg teppe på gulvet.
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Teppe eller parkett på betonggulv?Jeg ville valgt parkett(med ullpapp under)eller vinylgulv og løse tepper oppå.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Teppe eller parkett på betonggulv?I kjeller er det veldig godt med teppe. Teppefliser i mønster kan også bli veldig fint og er visst mer allergivennlig enn parkett hvis man ikke er av typen som vasker gulv hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Teppe eller parkett på betonggulv?Da har jeg hørt med snekker, og daglig leder der sier at man kan legge teppefliser der når betongen har luftet seg godt. Så i slutten av juli. Så da blir det teppefliser som var det jeg hadde mest lyst på.
![]() |
#6 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Teppe eller parkett på betonggulv?Vi har nettopp lagt teppeflis rett på betonggulvet i kjelleren. Mye varmere å gå på enn tregulv. Jeg liker konseptet med teppeflis veldig godt. Søler du på en flis er det bare å ta den opp, vask og tørk og legg den på igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
This is normal!
|
![]() Sv: Teppe eller parkett på betonggulv?Har dere tips om teppeflis som er ok? Vi lurer på det samme.
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Teppe eller parkett på betonggulv?
Jeg vet ikke noe om merker, men vet at seriøse forhandlere har mange forskjellige til ulik pris og kvalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
This is normal!
|
![]() Sv: Teppe eller parkett på betonggulv?Korkvinyl høres interessant ut. Hvordan er det å holde rent? Kan man ha det rett innenfor vindfang der det ofte blir litt rusk og rask og bløtt utenfra?
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Teppe eller parkett på betonggulv?
Forhandleren sier at det går bra, men jeg tror ikke jeg ville hatt et sånt gulv på et sted hvor det var stor risiko for vannsøl. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|