|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Steinlegging oppkjørsel: OK pris?Vi skal fjerne all belegningsstein fra oppkjørselen, grave på nytt, lage nytt underlag, og legge steinen tilbake. Det er dårlig grunnarbeide nå, så steinene ligger i bølger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Steinlegging - oppkjørsel. OK pris?Hvis dere skal grave dypt er det jo snakk om nesten 50 m3 med pukk og sand og da kan det ikke være veldig dyrt, eller? Jeg har ikke kjøpt så mye pukk og sand hittil, men jeg har kjøpt matjord og skjellsand og det koster gjerne noen hundre pr. m3 + tilkjøringen.
![]() |
#3 |
Har diplom
![]() Sv: Steinlegging - oppkjørsel. OK pris?Jeg vet ikke hvor dyrt det er med pukk og sand, derfor jeg spør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Steinlegging - oppkjørsel. OK pris?Den beste måten å kontrollere et tilbud på, er å sammenligne med andre tilbud. Du bør anslaffe tre tilbud (alle skriftlige), også sjekker du om de er i samsvar med hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har diplom
![]() Sv: Steinlegging - oppkjørsel. OK pris?Ja, jeg vet jeg burde gjøre det, men de kan jo starte i morgen. :utålmodig: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|