|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skrekkøgle
|
![]() Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Ja, hva kan vi ha som tilbehør til biff? La ideene rulle inn. Jeg har vel variert bakepoteter til det kjedsommelige, sånn for å si det. Hva bruker man av grønnsaker?
![]() |
#2 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Jeg er egentlig ikke så veldig glad i biff, men når jeg spiser det så foretrekker jeg fløtegratinerte poteter til. Av grønnsaker liker jeg mais, bakte/grillede tomater, broccoli og blomkål. Ikke særlig sprekt med andre ord.
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Jeg foretrekker fløtegratinerte poteter, brokkoli, stekt mais, kansje en salat og hjemmelaget rødvinsaus. Vi drikker ikke vin men kjøper små flasker eller små bag in box som vi bruker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Jeg skal også ha biff i dag og skal ha |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tankefull
|
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Wokka gr.saker med soyasaus og hvitløk (løk, sopp, paprika og auberguin), couscous og kald yoghurtsaus (yoghurt natuell, majones, finhakket purre, sitronpepper).
![]() |
#6 |
tankefull
|
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Vi har ofte fløtegratinerte poteter, stekt mais, smørdampet brokkoli, stekt tomat og soppstuing til. Og gjerne en grønn salat til også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?
Jeg kunne godt spist hos deg, kjenner jeg.
![]() |
#10 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Jeg skal også ha biff i dag, men vil også heller spise hos Nextlife.
![]() |
#13 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Jeg lager soppstuing med gorgenzola.
![]() |
#14 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Synes løkpai er det beste til, samt ordentlig béarnaise saus
![]() |
![]() |
#15 |
Peppy!
|
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Vi bruker søtpotetmos til. (Koker biter av søtpotet og hvitløk til det er mørt, moser med smør og fløte, tilsetter salt og pepper.) Og maiskolber. Når jeg er på kaloritellern pleier jeg å ha ovnsbakte tomater og diger salat til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Epikur
|
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Jeg lager noe av følgende:
![]() |
#17 |
This is normal!
|
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?
![]() |
![]() |
#18 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Løkringer er godt. Så veldig sunt er det vel kanskje ikke.
![]() |
#19 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Jeg hadde biff på grillen i dag. Marinert i olje og hvitløk. Med brie på toppen mot slutten av steketida. Som tilbehør hadde jeg grillet asparges, avocado, små-blad-salat, tomater og valnøtter.
![]() |
#20 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Fantasiløs. Tilbehør til biff, noen?Vi skal ha biff i morgen, så det blir tomater på grillen, mais, og så skal jeg lage stekte grønnsaker og soppstuing til.
![]() |
|
|