|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Historien om kameraet som forsvant og bildene som dukket oppDet var en gang at familien Sommel og Rot dro på tur til Spania for å gjøre seg brune. Blant alt det pikk og det pakk de hadde med, var et lite digetalt kompaktkamera. Ikke var det noe dyrt og fancy kamera, men det var et godt fotografiapparat likevel, og familien Sommel og Rot benyttet seg flittig av det under ferieoppholdet. Mange bilder ble tatt for bevaring av gode minner.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 08-07-13 kl 13:03. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Historien om kameraet som forsvant og bildene som dukket oppFy søren Inagh, du kan kunsten å skrive. Du skriver så hele meg kjenner frustrasjonen over kameraet som er borte, så hele meg kjenner igjen de desperate trykkene på spole-tilbake-knappen, så hele meg kjenner følelsen av å endelig ha spolt tilbake til DA, og ikke minst følelsen av å kjenne igjen gleden av å finne tilbake til det tapte, og det å se at det å spole tilbake faktisk funker. For ja...det funker, og i mange tilfeller med en happy ending!!
|
|
|
#3 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Historien om kameraet som forsvant og bildene som dukket oppUtrolig godt og morsomt skrevet!
|
|
|
#4 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Historien om kameraet som forsvant og bildene som dukket oppDu skriver så fin! Fantastisk at dere fikk det tilbake. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Historien om kameraet som forsvant og bildene som dukket oppSå bra skrevet. Jeg satt og ventet på at bildene skulle dukke opp på nettet eller noe sånt og at dere så dem der.
|
|
|
|
#6 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Historien om kameraet som forsvant og bildene som dukket oppSå bra skrevet! Jeg trodde du hadde mistet det i den bratte bakken du gikk tur jeg, men sånn var det jo ikke! (Du skriver sånn at vi også får lyst til å begynne å undre oss litt!)
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Sv: Historien om kameraet som forsvant og bildene som dukket oppFantastisk skrevet!
|
|
|
|
#8 |
|
Ny-schmy
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Sv: Historien om kameraet som forsvant og bildene som dukket oppFineste historien! Selv når man kjenner utfallet på forhånd så bare MÅ man lese hvert eneste ord.
|
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Historien om kameraet som forsvant og bildene som dukket oppHerlig lesning - lykkelig slutt, så bra!
|
![]() |
|
|