|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Trenger hjørnesofa i kunstrotting - hvor?Jeg har søkt en del på nettet og vært innom Skeidar, Plantasjen og Maxbo. Utvalget er litt nedslående. Enten er de ikke gode å sitte i, ikke fin eller putene har feil farge (hvitt er virkelig utelukket).
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger hjørnesofa i kunstrotting - hvor?Har du kikket på Smart Club? Der kjøpte vi vår rottinggruppe for 4 år siden. Den er like fin nå.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger hjørnesofa i kunstrotting - hvor?Finner også flere på finn.no, hvertfall da jeg kikket sist.
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Trenger hjørnesofa i kunstrotting - hvor?Smartclub har jeg ikke sjekket nei, takk for tips. Bauhaus blir litt langt unna.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Trenger hjørnesofa i kunstrotting - hvor?Er det mulig å finne mål på produktet på sidene til Møbelringen? Vi trenger også en hjørnesofa i kunstrotting.
![]() |
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Trenger hjørnesofa i kunstrotting - hvor?
Jeg har i allefall ikke funnet ut av det. Men hjørnesofaene er ofte rundt 223-230 cm hver vei.
![]() |
#10 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjørnesofa i kunstrotting - hvor?Har du sjekket sommershoppen.no holder til i Bobla på kadettangen ? Vi har kjøpt rotting møbler der til en hyggeligere pris og i god kvalitet fra Brafab. Du kan også sjekke hjemmesidene til Brafab direkte ( en svensk produsent)
![]() |
|
|