|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Hjelp!kitchen Aid maskina mi bli glovarm og lukter svidd !Hva skjer ?? Noen som har opplevd dette?
![]() |
#2 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp!kitchen Aid maskina mi bli glovarm og lukter svidd !Hvor mye mel, væske o.l. Har du brukt i den da? KA har ikke kapasitet til mer enn 1kg mel, og den blir veldig varm om den må jobbe lenge med deiger i denne størrelsen.
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Hjelp!kitchen Aid maskina mi bli glovarm og lukter svidd !Det var sånn min kenwood oppførte seg før den døde. Men KA blir litt varm når man elter deig, det er normalt. Den bruker dog ikke å lukte svidd. Har du kjørt den for hardt? Bør den smøres?
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hjelp!kitchen Aid maskina mi bli glovarm og lukter svidd !Min Kitchen aid gjorde det også og jeg ringte dem (bodde i USA da). Det var bare å vente og bruke den igjen og den virker fortsatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp!kitchen Aid maskina mi bli glovarm og lukter svidd !Der har vi det nok ja, litt for mye mel! Prøvde å lage kjøttkaker i dag og da ble det ikke slik så da håper jeg det var det som var årsaken
![]() |
|
|