|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Wilton icing colour til kakedeig?Jeg surfer ebay for harde livet og er temmelig lost på både det og fancy baketing. Har tenkt å lage flerfarget kake(en farge i hvert lag) og har kommet over ett slikt sett med farger, kan det brukes til dette formålet eller kan det virkelig bare brukes til kremen?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wilton icing colour til kakedeig?Jeg har brukt de fargene i deigen, f.eks laget jeg sorte Darth Vader og grønne Yoda kjeks til bursdager, de ble knalltøffe og godt motatt. (Forresten så ser man fargen igjen etter noen dager i følge min datter
![]() |
#4 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wilton icing colour til kakedeig?Takk for svar, er bestilt - tror nok det er langt billigere på ebay enn i butikk her. Ble noen muffinsformer og slikt også. Ebay er igrunnen veldig farlig, nesten godt jeg har dårlig råd ellers å tror jeg kjøkkenet mitt fort hadde blitt temmelig overfylt av "kjekt å ha".
![]() |
#5 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wilton icing colour til kakedeig?Dette "glemte" jeg da jeg brukte de fargene til å farge marsipan til Mellomste sin barndåp. Derfor stilte jeg også med blå hender i dåpen.
![]() |
|
|