|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Feel-good bok til KindleDet trenger jeg tips til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Feel-good bok til KindleHar du lest heksebøkene til Debora Geary. Til tross for at jeg er ganske lite glad i heksesjangerbøker (som er samme sjanger som vampyrer og sånt for meg) så storkoser jeg meg med disse bøkene. Anbefaler å begynne med A Modern Witch.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feel-good bok til KindleJa, de har jeg lest og likt godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Feel-good bok til KindleDaniel Glattauer har en veldig lettlest, morsom og søt bok; Mot nordavinden. E-post korrenspondanse, så "fri" for kapitler og lett å legge fra sev uten å miste tråden.
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Feel-good bok til KindleLast ned de morsomme og lettleste bøkene av Janet Evanovich om den søte og morsomme bounty hunteren Stephanie Plum. Kjempemorsomme, spennende og ganske sexy.
![]() |
|
|