|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dolce Gusto Latte Macciato, hvor får man tak i riktige kopper?Er nå stolt eier av en Dolce Gusto, og prøver iherdig å bli en kaffedrikker. Liker godt Latte Macciato, men klarer ikke bedømme helt blandingsforhold i en vanlig kaffekopp. Har veldig lyst på sånne som man er ment til å bruke, men hvor kjøper man det? Har f.eks. Ikea sånne glass?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dolce Gusto Latte Macciato, hvor får man tak i riktige kopper?Jeg vet ikke hvilke det er meningen at man skal bruke, men jeg brukte et desilitermål til å finne ut hvor mye av hver kapsel jeg skulle fylle i koppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Dolce Gusto Latte Macciato, hvor får man tak i riktige kopper?Det at den ikke måler selv, er egentlig det eneste jeg har å utsette på den minste av Dolce Gustoene.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Dolce Gusto Latte Macciato, hvor får man tak i riktige kopper?
Jeg har en som stopper - problemet er om det kommer nye varianter, den oppdateres jo ikke.
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dolce Gusto Latte Macciato, hvor får man tak i riktige kopper?Jeg liker Rosendahl sine kaffeglass til latte. Kitchn har ofte halv pris på disse |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Øyboer
![]() Sv: Dolce Gusto Latte Macciato, hvor får man tak i riktige kopper?Vi bruke rosendahl sine glass og mumikopper. Men ikea har også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dolce Gusto Latte Macciato, hvor får man tak i riktige kopper?Og det at den ikke måler mengde selv, blir man fort vant til. Nå er det skjelden at jeg leser på pakken hvor mye man skal ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Dolce Gusto Latte Macciato, hvor får man tak i riktige kopper?Ja, man lærer seg fort hvor mye vann man trenger til de forskjellige kapslene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|