Er det ikke vanlig å sende "takke-SMS" dagen derpå lenger?
(Fant ikke noe skikk og bruk forum, derfor her )
Jeg sender alltid en "takkeSMS" dagen derpå når vi har vært invitert på noe. Type når vi feirer jul hos svigers, når vi (eller en av ungene) har vært invitert i bursdag eller lignende, eller når noen har arrangert noe annet hvor man har vært til stede. For eksempel "Hei Verte-menneske, tusen takk for den hyggelige feiringen/grillingen/ett-eller-annet i går, vi/ungene koste oss masse og syntes det var utrolig morsomt at du/dere arrangerte skattejakt. Må samtidig får skryte av den fantastiske kaken du serverte. Mvh, Høst & co"
Eller noe i den duren. Men etter å ha snakket med en venninne i dag fikk jeg inntrykk av at dette ikke er så vanlig lengre, og at det på ingen måte er forventet? 
Jeg synes uansett det er hyggelig å gjøre, og responsen fra den som får meldingen har alltid (om noen respons) vært at de synes det var hyggelig å høre, så jeg kommer nok til å fortsette, men er dette en skikk som er på tur ut? (Kanskje jeg begynner å bli gammelmodig av meg?? )