|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Kan man kamuflere blå negler?Finnes det en måte å kamuflere blå tånegler? Den er ikke helt blå, har bare fått seg et slag og blitt blå nede ved rota. Jeg lakker tåneglene, men har bare brukt blank/lys rosa lakk. Det funker dårlig som kamuflasje |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man kamuflere blå negler?Mørkerød vil nok dette over, evt. dyp lilla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kan man kamuflere blå negler?
Nei nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kan man kamuflere blå negler?Kan du legge hvit lakk underst og lys rosa oppå der?
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kan man kamuflere blå negler?Fransk manikyr har jo sånn hvit base, og perlemorrosa over og hvitblank på toppen eller noe.
![]() |
#6 |
Teller ned
![]() Sv: Kan man kamuflere blå negler?Du kan prøve den hvite lakken som brukes til fransk manikyre (gud, hvordan skrives det?). Den dekker bedre enn vanlig hvit lakk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kan man kamuflere blå negler?
Det skulle du likt å vite |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Kan man kamuflere blå negler?Fransk manikyr dekker i alle fall IKKE blå tær. Tror du ikke det er mer en vane at du ikke liker mørk neglelakk på tærne? Det er jo veldig in med helt mørk vinrød, dyp lilla, bordeaux-farge på neglelakk nå, og dersom det er pent lakket og foten velstelt, synes jeg mørk lakk på tærne eller på korte fingernegler er kjempelekkert!
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kan man kamuflere blå negler?Jeg har hatt blånegl én gang i mitt liv. Etter en heftig fotballkamp. Jeg brukte neglelakk med farge for å kamuflere neglene - selv om mørke tånegler ikke er meg, så er ikke blånegler det heller.
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
![]() Sv: Kan man kamuflere blå negler?Aj. Lakke rett på tåa hørtes litt brutalt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|