|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Superstort spisestuebord, finnes det?Jeg ønsker meg et spisestuebord som er av massivt tre, gjerne eik.
![]() |
#3 |
er her
|
![]() Sv: Superstort spisestuebord, finnes det?Nei, det var vist i eikefiner det og...
![]() |
#4 |
er her
|
![]() Sv: Superstort spisestuebord, finnes det?Fant på fagmøbler: http://www.fagmobler.no/spiseplassen...lund-spisebord
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Superstort spisestuebord, finnes det?
Det er det vi pleier å gjøre når vi har middag med fler enn 12 stk, og det er jeg lei av.
Du, takk! Det var jo billig også, og akkurat som jeg vil ha!
![]() |
#6 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Superstort spisestuebord, finnes det?Vi har et rundt biedemeier spisebord med plass til fire, og en pen plate som gir et ovalt bord med plass til 6-8 personer. I tillegg er det en drøss med finerplater som forlenger til fem meter og plass til 22-24 personer. Slike bord kan man finne til en billig penge på auksjoner eller Finn.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Superstort spisestuebord, finnes det?Skovby har også, mener det heter SM24? Vi har dette, og er veldig fornøyde.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Superstort spisestuebord, finnes det?Vi endte opp med å bestille et langt bord hos en møbelsnekker
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Superstort spisestuebord, finnes det?Vi har bord på 2,5 meter og 105 i bredden som kan forlenges med plater . Bordet er i heltre . De har også andre lange modeller i ulike treslag .http://www.brdr-andersen.dk/produkte...-udtraeksborde |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Javel
|
![]() Sv: Superstort spisestuebord, finnes det?Vi kjøpte også Skovbybordet på Bohus i vinter. Jeg er veldig fornøyd. Det følger med tre ileggsplater som ligger i bordet og så kan en kjøpe tre utenom. Vi har alle, og kan da ha 20 mann rundt bordet.
![]() |
#11 |
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Mamma har og dette, jeg har lyst på det i hvitvasket eik når vi er ferdige med verste babyperioden
![]() |
#12 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Superstort spisestuebord, finnes det?Takk for tips! Jeg skal se om jeg finner Skovbybordet i byen, finner det ikke på Bohus sine sider, men kanskje Interia har.
![]() |
#13 |
Javel
|
Tror de har ganske masse på Bohus som du ikke finner på nettet. Så om Bohus finnes hvor du bor, er det bare å sjekke med dem. Og så lenge de fører Skovby så bestiller de jo helt sikkert. Vi har både spisebord, sofabord, sjenk og tv benk i hvitoljet eik (som skulle tåle litt mer enn hvitvasket fikk vi høre).
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: Superstort spisestuebord, finnes det?Interia har, Esme. De bordene er veldig fine. Jeg vurderer også skovby når vi skal ha bord etterhvert, veldig greit med bord som er normalt store i hverdagen, men som kan romme en liten landsby med noen ileggsplater.
![]() |
#15 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Superstort spisestuebord, finnes det?Bohus på moholt fører skovby. Snakk med de der.
![]() |
|
|