|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Trenger ny støvsugerDa takket den gamle støvsugeren min for seg. Det lukter brent og den vil ikke suge. Jeg fikk den i 2000, så jeg skal nok ikke klage. Den har gjort jobben sin.
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: trenger ny støvsugerSist jeg kjøpte for et år siden var testene rimelig entydige. Du kan velge den du synes er finest så lenge det står elektrolux på den.
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: trenger ny støvsugerVi har en helt genial en, genialt god. Så god at flere rundt oss har blitt "smittet" og skryter like mye etter å ha fått den i hus.
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: trenger ny støvsuger
Det var det vi fant ut når vi plutselig måtte ha ny i vinter. Vi kjøpte en Electrolux som var best i test og har ikke angret.
![]() |
#5 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Trenger ny støvsugerVi har også en Electrolux som var best i test i fjor da vi kjøpte den. Den er temmelig liten og rund, og har ledning som er lang nok til at vi slipper å bytte stikkontakt.
![]() |
#6 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger ny støvsugerVår støvsuger tok også kvelden for ikke så lenge siden. Et av de viktigste kriteriene for oss var at den nye er liten, tungt å dra støvsuger opp og ned tre etasjer. Vi valgte denne, og er veldig fornøyd med den så langt.
![]() |
#7 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Trenger ny støvsugerJeg kjøpte denne http://http://www.elkjop.no/product/...ltraone-zg8800 for ikke lenge siden, og elsker den. Triller lett, bråker lite, og det er ikke lenger nødvendig å støvsuge to ganger om dagen.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Trenger ny støvsugerHenger meg på siden jeg ikke har støvsuger i det nye huset. I det gamle hadde jeg sentralstøvsuger, savner den enormt. Kjøpte en Phillips nå, men jeg returnerte den for jeg var ikke fornøyd.
![]() |
#9 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Trenger ny støvsugerVi har hatt electrolux sin testvinner, som Gyda linker til i nesten 3 år. Det er siste gangen vi kjøper electrolux. Munnstykket brakk i 2 en uke før den ble 2 år. Vaskehjelpen vår sier at alle som har denne, opplever at den brekker. Jeg forventer at når den koster nesten 3000 kr så skal den vare lenge. Det tok 6 uker å få ny del, og vi fikk ikke låne en støvsuger i mellomtiden.
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger ny støvsugerVi har denne (electrolux ergospace): http://www.elkjop.no/product/hjem-og...pace-stovsuger |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Trenger ny støvsugerJeg ble litt overrasket over prisforskjellene. Det finnes støvsugere til 399 og det finnes til mange tusen kroner. Hva er det de sistnevnte gjør som de billige ikke klarer?
![]() |
![]() |
#12 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Trenger ny støvsugerVi har hatt to billigstøvsugere de siste to årene, og det er virkelig forskjell.
![]() |
#13 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Trenger ny støvsugerGå i butikken og løft litt på dem, det kan vær stor forskjell i hvor tunge de er. Og sjekk hvor lang ledningen er og hvor mye W den har.
![]() |
#14 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Trenger ny støvsugerDet er ikke automatisk slik at billige støvsugere er dårlige og de dyre er gode. Den forrige støvsugeren vår var en relativt dyr støvsuger. Joda, den var god den. Vi gikk for en billig nå, mye fordi vi ville ha en liten støvsuger og de dyre var utelukkende store. Den er like god som den dyre vi hadde før, jeg vil faktisk påstå den suger bedre, og den er betydelig mer praktisk å ta med seg rundt. Den eneste forskjellen er at den støyer noe mer, men det lever jeg fint med den lille tiden støvsugingen varer.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: trenger ny støvsuger
Vi har en eldre modell av denne, snart 7 år gammel. Kjempefornøyd med den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Trenger ny støvsugerVi har en hi-tec sak som har merket Tyson. Poseløs. Kjøpte den på Smart Club før Obs kom inn der..
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Trenger ny støvsugerHer ble det en Nilfisk da jeg fikk akutt behov for ny støvsuger. Litt kort ledning, dvs. litt overivrig snelle, men det er ikke noe problem. 2 kontakter dekker hele hovedetasjen, så det går fint. Har parkett-munnstykke som er veldig bra på parkett og dårlig på fliser ...
![]() |
|
|