|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Ja jeg er i startgropen for kjøkkenoppussingen min.
![]() |
#2 |
Nøttelitens medhjelper
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Sorry gigabilder
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Jeg skulle hatt mer benkeplass. Og enda flere skuffer.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Jeg er egentlig storfornøyd med kjøkkenet, så det er ikke noe jeg savner. Kjøkkenet er 30 kvadrat, så det er plass til både stort spisebord og kjøkkenøy. Vi har mye benkeplass og mange skuffer (både vanlige skuffer og kolonialskuffer), takhøye skap, stekeovnen på veggen, mange stikkontaker, platetopp som tilpasser seg etter størrelsen på kasserollen/stekepanna, fire store vinduer som gir mye lys og kjølehjørne. Sistnevnte er det jeg er mest fornøyd med.
![]() |
#5 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Jeg savner mer benkeplass, og innimellom en kaffemaskin. Det beste tipset jeg kan komme med når det gjelder benkeplate, er å velge en som ikke krever mye vedlikehold for å holde seg pen.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Kjøkkenet er alt for lite. Men det lar seg ikke gjøre å få det større med mindre vi enten vil ha enda mindre stue, eller bygge ut. Begge deler er ganske uaktuelt pr i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I endring
|
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Det jeg er fornøyd med er at vi gikk for kun benkskaper og 2 høyskaper (til ovn og kjøleskap) Dette ga meg ett lett og luftig kjøkken.
![]() |
#8 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Svært fornøgd med at vi berre har skuffer i benkeskapa. Svært fornøgd med to benkeskap dedikert kjeldesortering. Også glad at eg har to vaskar - ein ved oppvaskmaskina (til oppvask), og ein i nærheten av koketoppen på øya (til matlaging).
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Jeg ønsker meg mer benkeplass. Og høyskap. Og at overskapene går opp til taket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Fornøyd med skap til taket og sokkelskuffer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
audio, video, disco
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Vi er snart i mål med nytt kjøkken her og vet jo ikke helt hva vi vil like eller mislike. Har stort sett skuffer, ingen høyskap. Stor vask og uttrekkbar spylegreie i krana er bra. Stekeplater som kan seriekobles. Kommer ikke på noe negativt foreløpig, men vi er ikke helt ferdige med alt, heller.
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Jeg er veldig glad i min lange kjøkkenbenk og i de store, dype skuffene vi har i den.
![]() |
#14 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?- To oppvaskmaskiner. En ren og en skitten. Sparer oss for masse arbeid!
![]() |
![]() |
#15 |
audio, video, disco
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Vi har dette, men eikebenker som skal oljes hvitere.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Vi er snart i mål (denne eller neste uke) med nytt kjøkken, så om vi kommer til å savne noe ved det vil tiden vise.
![]() |
#17 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Jeg liker at vi har:
![]() |
#18 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Kjøkkenet er lyst og pent, har utgang til veranda og havutsikt, ikke så stort men har grei plass til oss 6 + en gjest ved bordet (ellers spiser vi i spisestuen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
er her
|
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Jeg vil gjerne ha et nytt stort drømmekjøkken, der skal jeg ha mange skuffer, et digert kjøleskap, kjøkkenøy, benk/kosesitteplass, en leksekrok og plass til stort spisebord. Og mye benkplass selvfølgelig, men det har jeg helt ok nå, egentlig.
![]() |
#20 |
Nøttelitens medhjelper
![]() Sv: Kjøkken, hva elsker du/savner du med ditt?Idag har jeg ikke allverdens benkplass, men det er lite å gjøre noe med tror jeg. For det er noe jeg savner og ha enda litt mer av.
![]() |
|
|