|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Jeg tror ikke jeg kunne gjort det, selv med babycall og hyppige kontrollsjekker, selv om jeg ikke var langt unna. Hadde nok ikke slappet av ett minutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Åh herregud, dette er mitt største mareritt! Jeg og min mann snakket om dette med kidnapping eller forsvinning for noen dager siden. Jeg blir helt kald innvendig. Når man ikke vet hvor barnet er, hvordan det har det. Herregud så grusomt, jeg klarer nesten ikke å skrive om det engang. Hun må jo være livredd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Hvis det bare var snakk om noen få meter unna, og hvis jeg hadde babycall med dekning, kunne jeg fint ha gjort det (men vi har hittil aldri prioritert å slepe med oss babycall på ferie, tar for mye plass). Kidnappingshistorien er jo fæl, men så veldig typisk tror jeg ikke den er. "Slike land"?
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Jeg vet at noen gjør det, men for meg er det helt utenkelig å reise fra sovende barn på hotellet. Har jeg barn med på ferie så er jeg ikke alene med kjæresten og innretter meg deretter.
![]() |
#6 |
Originala
|
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Jeg så kun oversikriften på linken og orker ikke lese mer, men svaret mitt er at nei, det ville jeg ikke gjort. Verken i sydligere strøk eller her hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Aldri! hadde jeg gått fra mitt sovende barn! Det gjør jeg ikke hjemme engang så ihvertfall ikke borte på ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
aldrende
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Så grusomt!
![]() |
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?
Reise bort er selvsagt uaktuelt, ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Vi skal ha med vesla (3,5 år) til Italia i sommer, og da får hun være oppe til hun stuper selv, så har vi med vogn eller noe der hun kan sove. Men nå er hotellet iallfall 3 km unna der vi kommer til å oppholde oss mest og da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fortynnet
|
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Leste litt mer om dette nå, og etter denne beskrivelsen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Vi satt i baren utenfor inngangsdøra til hotellet med småen en gang med babycall. Nå var han veldig rolig og sov godt. Likevel skjekket vi hvert kvarter. Hvem kan forutse at slike ting kan skje?
![]() |
#14 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Fryktelig historie. Jeg hadde aldri gått fra ungen min alene på et hotellrom. Jeg får hetta av å se barn som er satt igjen i bilene mens mor/far er inne på butikken og jeg da..
![]() |
#16 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?
Yup, that's me!
![]() |
![]() |
#17 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Forferdeleg historie. Håpar det endar bra. Og nei, dette kunne eg aldri ha gjort. Eg er hysterisk redd for brann i tillegg, så på ferie er ungane der eg er, og ikkje åleine på hotellrom eller i leilegheit, uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Åh herregud, skjønner godt du fikk panikk ja. Huff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?Forferdelig historie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|