|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Å dyrke langs hovedveierNei. Jeg tenker til stadighet på det. Men jeg har ikke noe fornuftig svar - også liker jeg å fortrenge hele temaet og se for meg at maten jeg spiser vokser laaaaaaaaaaaangt inne i skogen utenfor allfarvei - putter seg selv i emballasje og tryller seg inn i butikkhyllene. Urørt av alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Å dyrke langs hovedveierJeg har tenkt at det er underlig at det ligger åkre langs veien, men aldri så langt som til at det kommer i butikken og hjem i hyllene mine. :treig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Å dyrke langs hovedveierOy... det har jeg egentlig aldri tenkt over...
![]() |
#8 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å dyrke langs hovedveierKornet har jeg ikke tenkt på... men det er kanskje ikke så mye av det som vokser rett oppi veien?
![]() |
#11 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Å dyrke langs hovedveierJeg vet jo om det, men ønsker å fortrenge det. Vi var på selvplukk av gulrøtter for noen år siden. Jeg syntes de smakte bensin.
![]() |
#13 |
Pauset
|
![]() Sv: Å dyrke langs hovedveierJeg har alltid lurt på det spørsmålet. Godt det ikke bare er jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Å dyrke langs hovedveierJeg har tenkt på det, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det eller unngå å få det i meg. Jeg kjøper jo for det meste økologisk frukt og grønt nå, men vet jo ikke om økobøndene har tatt SLIKE hensyn? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|