Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ta inn gifteringen så den blir mindre?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-13, 07:04   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta inn gifteringen så den blir mindre?

Det går greit, ikke sant? Og vanlige gullsmedbutikker kan gjøre det? Jeg har tidligere gjort den større en gang, og den er i hvitt gull, om det har noe å si.

Må bare innse at det er et tidsspørsmål før jeg mister den hvis ikke jeg får gjort dette, etter at jeg gikk ned i vekt så faller den rett av fingeren flere ganger om dagen. Når det har vært varmt i sommer har den holdt seg litt bedre på plass, men nå som det begynner å bli kjøligere faller den av igjen. Nå har jeg plassert den innenfor en mindre ring, så jeg ihvertfall ikke mister den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 08:11   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta inn gifteringen så den blir mindre?

Det skal gå helt fint.
Jeg bare byttet finger. Jeg har gifteringen på langfingeren.

Og hvis jeg tenker meg om er det en helt fantastisk symbolikk i det.

Gammel 21-08-13, 08:40   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det skal gå helt fint.
Jeg bare byttet finger.

Med hvem?

Gammel 21-08-13, 09:39   #4
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gjorde det etter slankingen, var ikke noe problem. Damen der ringene var kjøpt i sin tid gjorde det mens jeg ventet, og jeg trengte ikke å betale for det engang.

*fniser av Kirsebær*

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 09:45   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ikke noe problem. Men hvis ikke de har gullsmed i forretningen, må ringen sendes inn og det kan ta 1-2 uker. Det er det. Jeg har både lagt ut og tatt inn, flere ganger.

Gammel 22-08-13, 14:55   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for svar. Den gullsmedbutikken vi kjøpte ringene hos er lagt ned, så jeg får finne en annen. Jeg prøvde å ha ringen på langfingeren, men det ble liksom litt feil og uvant syns jeg. (Prøver å skjønne symbolikken, Kirsebær..)

Gammel 22-08-13, 14:58   #7
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg prøvde å ha ringen på langfingeren, men det ble liksom litt feil og uvant syns jeg. (Prøver å skjønne symbolikken, Kirsebær..)

Det er jo fakkelfingeren, som ungene mine sier. (Altså, de har ikke skjønt bæret. Det er "fuck you"-fingeren. )

Gammel 22-08-13, 15:03   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Åja, da skjønner jeg alt sammen. Fakkefingern sa ungen her da han var liten.

Gammel 22-08-13, 17:52   #9
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rart så forskjellige vi er. Jeg har gått ned over 35 kilo, men har ikke trengt å ta inn ringen. Men den er løsere, så jeg foretrekker å ha en annen ring på samme finger som "sperre".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 18:12   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Ja jeg har jo på ingen måte gått ned 35 kg. Men jeg hadde ganske mye væske i fingrene en stund, og utvidet ringen siden jeg hater trange ringer. Når væsken forsvant så ble den for stor. Tror ikke akkurat jeg hadde så veldig mye fett på hendene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.