|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Earthsea-bøkene av Ursula le Guin, hva er det jeg ikke skjønner?Jeg har fått anbefalt disse bøkene av så mange, bla her inne, og har lest a wizard of earthsea nå, og syns den var drittkjedelig, rett og slett. Det minnet meg nesten om å lese en bokrapport, en gjenfortelling av en spennende historie. Syns både handling og personer var overfladisk beskrevet, og at man halset gjennom historien uten mål og mening. Så hvorfor er det så mange jeg kjenenr som elsker disse bøkene? blir de bedre? Hva har jeg gått glipp av? Kan noen som har lest de hjelpe meg?
![]() |
#2 |
Ad astra
|
![]() Sv: Earthsea-bøkene av Ursula le Guin, hva er det jeg ikke skjønner?År og dag siden jeg leste disse, men jeg elsket de!! Synes dog å huske at det var litt samme følelsen som ved Game of Thrones, måtte lese ganske mye før jeg følte at jeg var "inne" i historien.
![]() |
#3 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Earthsea-bøkene av Ursula le Guin, hva er det jeg ikke skjønner?
Jaja, jeg elsker fantasy. Men dette ble for kjedelig.
![]() |
|
|