|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva skal vi bygge nær sjøen i steden for lekehytte?På hytten har vi en lekehytte som ikke brukes lenger. Denne er tegnet inn på kommunens kart så vi vil ikke fjerne den uten å erstatte en med noe annet. Men hva? Var kreative med meg her! Ikke tenk begrensninger uten heller muligheter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hva skal vi bygge nær sjøen i steden for lekehytte?Kva med grillhytte?
![]() |
#4 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal vi bygge nær sjøen i steden for lekehytte?Utekjøkken? Lysthus? Drivhus?
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal vi bygge nær sjøen i steden for lekehytte?Definitivt noe med tak og glassvegger, som man kan sitte og nyte sjøen fra |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva skal vi bygge nær sjøen i steden for lekehytte?Jeg har sett noen slike, med kjøkkenvegg med kjøleskap innerst, og så langbord til fest fremover mot åpne vinduer mot sjøen. Det har jeg tenkt ser veldig hyggelig ut.
![]() |
#10 |
Leser
|
![]() Sv: Hva skal vi bygge nær sjøen i steden for lekehytte?Jeg tenker at det er viktgste er hva dere vil bruke den til. Du sier at ekstra soveplass er uaktuelt. Hvis det hadde vært meg kunne jeg ha tenkt meg det som:
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hva skal vi bygge nær sjøen i steden for lekehytte?Lysthus hadde øret koselig, men vi bør helst ha noe med relativt flatt tak som ikke tar utsikt fra terrassen (i tillegg så tror jeg ikke jeg går med meg mannen på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|