|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Nyfrelst cottage cheese-spiser, bruker det mest i havregrøt sammen med bær og kanel, men blander det også i rundstykkedeig og kjøttboller iblant. Ellers kan jeg godt spise bare cottage cheese blandet med bær eller frukt, og gjerne litt sprøtt oppå, All Bran eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?I salater, omeletter og på rugbrød, med litt syltetøy på.
|
|
|
#5 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Jeg synes den nye cottage cheesen med eple og kanel er ganske god, og spiser det ofte som et lite kveldsmåltid. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Og så bruker jeg cottage cheese i deigen når jeg baker brød. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Jeg spiser cottage cheese med bær (som oftest skogsbærblanding) til frokost nesten hver dag.
|
|
|
#9 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Gjerne med litt syltetøy, søtet med tagatose, og jordbær med kanel på toppen. Nam nam!
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Til alt mulig, blant annet alt det som nevnes her. Det kan også blandes med krem, vaniljekrem elle vaniljekesam oppå pavlovakake. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Omelett, i salat, på brødskiva eller knekkebrødet med f.eks fiskepålegg, tomater, syltetøy etc over.
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?På knekkebrød, med skinke og paprika på toppen der igjen. Kjempegodt!
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Ingenting nå for tiden... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?Jeg skal lage scones med cottage cheese til kveldsmat. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?I scones, i paideig for å gjøre den sunnere, i havregrøten, på skive med eplesyltetøy og kanel, blandet med eple og kanel og litt sukker/natreen, i rundstykker og brød.
|
|
|
#20 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva bruker du cottage cheese til?I bakverk som brød,rundstykker og paibunn. På skiva med litt syltetøy eller epleskiver på toppen, sammen med lettyoghurt og litt hakkede mandler. Knallgodt!
|
![]() |
|
|