Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Nettbutikk med hud- og hårprodukter?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-13, 18:31   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nettbutikk med hud- og hårprodukter?

Jeg brukte lookfantastic i sin tid, men nå har jeg ikke handlet jåleprodukter på nett på lang tid, og jeg har rett og slett ikke peiling på hvilke butikker som gjelder.

Kan dere opplyse meg?

Gammel 28-08-13, 19:10   #2
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Nettbutikk med hud- og hårprodukter?

Jeg har ikke all verdens erfaring med nettkjøp men bruker "Bli vakker" og er meget fornøyd.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 19:24   #3
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nettbutikk med hud- og hårprodukter?

Feelunique.com er den jeg bruker mest. Supert utvalg, autorisert forhandler, og refunderer evt utlegg til moms og tollbehandlingsgebyr.

Gammel 28-08-13, 19:28   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for svar!

Gammel 28-08-13, 19:40   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er enklest å handle norsk, så jeg bruker blivakker.no.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 19:44   #6
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Nettbutikk med hud- og hårprodukter?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes det er enklest å handle norsk, så jeg bruker blivakker.no.

Gratis frakt er det også.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 19:58   #7
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg har akkurat handlet fra eyeslipsface.co.uk. Spent på produktene. Ikke kjente produkter da, kun deres eget merke e.l.f. Billig.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 20:03   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Nettbutikk med hud- og hårprodukter?

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Gratis frakt er det også.

Ja, det også. Det er antagelig ikke fullt så billig, men det er jo utrolig enkelt å bare få den i postkassen uten noe krøll.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 20:23   #9
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker stort sett eBay.

Gammel 28-08-13, 20:37   #10
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har brukt Blush de siste gangene.

Gammel 28-08-13, 20:48   #11
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er også gratis frakt hos Feelunique. Blush har fått et litt frynsete rykte ifb. mistanker om falske MAC-produkter, og håndtering av henvendelser omkring dette. Jeg synes ikke det er særlig OK når de truer enkeltpersoner med advokat, og konsekvent sletter alle kritiske kommentarer på Facebook-siden sin.

Jeg handler MYE på nett, og også fra norske butikker, men holder meg unna Blush. Derimot liker jeg veldig godt andre nettbutikker som greenspirit.no, kremfresh.com, parfymeri.no, parfumerie.no, heavenscent.no, for å nevne noen favoritter. Av engelske synes jeg at hqhair.com er veldig bra, også.

Gammel 28-08-13, 21:40   #12
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har handlet en del fra Coverbrands.no. Utrolig rask(og gratis) frakt i hvert fall.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-13, 06:21   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Takk for svar!

Gammel 30-08-13, 23:34   #14
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

blush.no, blivakker.no.
Har brukt begge flere ganger, og aldri opplevd problemer.

Gammel 01-09-13, 21:52   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Handlet flere ganger hos feelunique og kommer til å fortsette med det.

Gammel 01-09-13, 22:43   #16
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Standard

Beautybay.com er også fantastisk. Jeg har akkurat handlet der.

Ellers kan jeg nevne bathandunwind.com, salonskincare.com, echemist.co.uk, escentual.co.uk, for å nevne noen få.

Ja, jeg handler MYE på nett.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.