Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Lunsj i Trondheim på en lørdag

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-13, 08:21   #1
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Lunsj i Trondheim på en lørdag

Vi er 5-6 damer som skal til Trondheim en helg i september og trenger tips til et egnet spisested for lunsj på lørdag, sånn i 14-tiden. Sushi og tapas er visst ikke aktuelt, heller ikke veldig dyre steder.
Vi har tenkt litt på Graffi på Solsiden, har noen erfaring med det stedet?

Gammel 29-08-13, 11:03   #2
Betty
Superaktiv

Betty sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Sv: Lunsj i Trondheim på en lørdag

http://fairytalecupcakes.no/meny

Jeg anbefaler Fairytale cupcakes på det sterkeste. Ligger ved siden av Graffi i sentrum. Thomas Angells gt tror jeg det heter. :P

Gammel 29-08-13, 11:06   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Solsiden ville jeg heller gått på Matbaren.

Gammel 29-08-13, 11:24   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jepp. Forutenom Renaas matbar, er i grunn solsiden Trondheims turistfelle. Kjedelig og forholdsvis dyr mat.

Jeg hadde ikke dratt på Fairytales, men jeg får sukkeroverdose bare av å gå forbi stedet

Gammel 29-08-13, 11:29   #5
Betty
Superaktiv

Betty sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg hadde ikke dratt på Fairytales, men jeg får sukkeroverdose bare av å gå forbi stedet

Trenger jo ikke å spise cupcakes da. Lunsjene deres er nydelige!

Gammel 29-08-13, 11:33   #6
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Betty, her.

Trenger jo ikke å spise cupcakes da. Lunsjene deres er nydelige!

Maten er sikkert grei den, cupcakes derfra har jeg smakt og de smakte sukker og lite annet. Men det er interiøret og fargepalleten som gjør at jeg styrer unna .

Gammel 29-08-13, 11:43   #7
Betty
Superaktiv

Betty sin avatar

Standard

Maten er sikkert grei den, cupcakes derfra har jeg smakt og de smakte sukker og lite annet. Men det er interiøret og fargepalleten som gjør at jeg styrer unna .

Hehe, der skal jeg si meg enig.

Gammel 29-08-13, 12:06   #8
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Forutenom Renaas matbar, er i grunn solsiden Trondheims turistfelle. Kjedelig og forholdsvis dyr mat.

Una Pizzeria e Bar på enden der (åpnet vel relativt nylig?) syns jeg var bra, har et par middagsretter i tillegg til pizza på menyen. Har bare testet pizzaen, dog.

Gammel 29-08-13, 12:12   #9
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Una Pizzeria e Bar på enden der (åpnet vel relativt nylig?) syns jeg var bra, har et par middagsretter i tillegg til pizza på menyen. Har bare testet pizzaen, dog.

Una er suverene på pizza!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-13, 12:14   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Ja? Der har jeg ikke vært, men det skal prøves. Takk for tips. Er det det stedet som eies av frati/Bari/AiSuma-folket?

Gammel 29-08-13, 12:18   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Ja? Der har jeg ikke vært, men det skal prøves. Takk for tips. Er det det stedet som eies av frati/Bari/AiSuma-folket?

Ja, har forstått det slik at det er den gjengen (men ikke 100 % sikker her).

Gammel 29-08-13, 12:26   #12
Siritk

Siritk sin avatar

Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, har forstått det slik at det er den gjengen (men ikke 100 % sikker her).

Det er derimot jeg. Frati/AiSuma/Bari.

Gammel 29-08-13, 12:53   #13
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Finnes Frati ennå?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-13, 12:53   #14
Siritk

Siritk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Finnes Frati ennå?

Ja.

Gammel 29-08-13, 12:54   #15
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-13, 13:12   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

Vi er 5-6 damer som skal til Trondheim en helg i september og trenger tips til et egnet spisested for lunsj på lørdag, sånn i 14-tiden. Sushi og tapas er visst ikke aktuelt, heller ikke veldig dyre steder.
Vi har tenkt litt på Graffi på Solsiden, har noen erfaring med det stedet?

Jeg liker Graffi iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-13, 13:20   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amen og alt!

Graffi har vært veldig bra, men har tapt seg betraktelig, synes jeg. (middagsmenyen liker jeg bedre enn lunsjmenyen)

Gammel 29-08-13, 13:20   #18
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Takk for mange tips!

Fairycupcakes hadde vi faktisk bestemt oss for, men de svarer ikke på henvendelsen om bordbestilling. Har bestilt bord via nettsiden deres, og det står at man ikke hr noen gyldig bestilling før man får bekreftelse, noe jeg ikke har fått. Det er ikke noen annen kontaktinformasjon på selve nettsiden utenom den bestillingsdelen, men jeg la inn et spørsmål på Facebook-siden deres som de heller ikke svarer på. Da blir jeg litt muggen og lite lysten på å gå dit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.