|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Ja, tittelen sier jo det meste. Åtteåringen min har aldri vært oppe i fly, og det har blitt kommentert på skolen. Jeg hater å reise og mannen har flyskrekk.
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Men kjære vene. Dere er da ikke forferdelige foreldre for det. Dere kan ikke noe for at dere ikke liker å fly og har flyskrekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Er det en norm for slikt?
![]() |
#4 |
På vei
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Må man fly?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Øyboer
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Jeg reiste til Bulgaria med noen venner i sommer. Han ene er fra Nederland (22år gammel) men bor i Norge. Han hadde aldri vert i fly før vi reiste til Bulgaria. Sleit veldig med å tro han siden han har flytta fra Nederland til Norge og vert tilbake noen ganger etter det. Men de har alltid kjørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Jeg kan ikke se noen grunn til at du skal ha dårlig samvittighet overhodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Nei, overhodet ikke!!
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Så lenge dere ikke viderefører flyskrekken til barnet, kan jeg ikke se at dette skal ha noe med foreldrerollen deres å gjøre.
![]() |
#9 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?
Godt svart!
![]() |
#10 |
Audacious
|
Det er forholdsvis store muligheter for at han faktisk tilhører majoriteten av verdens åtteåringer, hvis han aldri har fløyet.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Jeg hadde en enorm flyskrekk fra jeg var 18 til jeg var 30. Storesøs var ikke i fly før hun var 10.
![]() |
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Femåringen min har heller ikke tatt fly ennå. Men han har veldig lyst, så jeg håper vi kan få det til snart. Jeg liker å reise, men ikke så veldig godt med helt små barn. Mannen min har flyskrekk og flyr minst mulig, men han er på gli og prøver å overvinne det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Huff, så fæle dere er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Synes det er helt forkastelig at ungen er åtte år og ikke har vært oppe i et fly ennå. Burde vel strengt tatt meldt dere til barnevernet.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Har det blitt kommentert på skolen? Jøss. Av noen superheldige unger som har vært på chartertur til det store landet Syden, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Det er det dummeste jeg hørt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Det er visst et tema på skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Kan godt hende barn som ikke har flydd eller vært i Syden blir mobbet ja, desverre. Har hørt om det jeg også, samfunnet er jo blitt helt jævlig. Sist redigert av Dixie Diner : 05-05-07 kl 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Javel
|
![]() |
#20 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?Jeg tror jeg var 14 år før jeg reiste med fly første gang. Nå reiser jeg relativt ofte, men er skikkelig redd hver gang. Har familie på vestlandet og lillegutt på snart 2 år har flydd mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|