|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Rimelig treningstøy til voksneHar kjedebutikkene treningstøy til voksne? Jeg er særlig på jakt etter lange tights. Jeg trenger overhodet ikke noe fancy, for jeg skal kun bruke det på morgenluftingsrundene med hunden. (Det er ikke det at jeg ikke ser verdien å |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Rimelig treningstøy til voksneH&M har jo en relativt stor sprotskolleksjon.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Rimelig treningstøy til voksneTusen takk! Da prøver jeg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Rimelig treningstøy til voksneGår de lange tightsene helt ned? Mange jeg ser stopper litt godt oppå ankelen. Det synes jeg blir kaldt nå etterhvert. Jeg har dessvrre(?) litt lange bein også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Rimelig treningstøy til voksneJeg har både lange og "halvlange" treningstights fra HM. De lange er så lange at de blir en krøll nederst på ankelen om de ikke skal være sokker også, så jeg tenker de er lange nok for folk som er lenger enn meg også. Er veldig fornøyd med treningstøyet derfra.
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rimelig treningstøy til voksneJeg er veldig fornøyd med den rimeligste hos Ellos.
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Rimelig treningstøy til voksneH&M sine har forbausende god kvalitet, jeg har hatt et par stykker i nesten to år og først nå begynner de å se litt slitt ut.
![]() |
#12 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Rimelig treningstøy til voksneJeg er også forbauset over HMs treningstøy. Har både tights og jakke derfra, og de holder seg godt etter minst 1,5 år og mye bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Rimelig treningstøy til voksneTakk! Det høres lovende ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Rimelig treningstøy til voksneHM er kjempebra! Jeg har masse treningstøy derfra som jeg bruker daglig, og det holder seg superbra og er behagelig å ha på. de lange tightsene til HM er ganske lange i bena.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Rimelig treningstøy til voksneJeg kjøpte en ganske fin og blå på H&M. Men jeg måtte le litt av fasongen. Jeg er ikke tjukk, men har mye over magen og eplefasong, så jeg må ha minst 44 i bukser for tiden. XL var megasvært, så jeg kjøpte L og til og med den er nokså vid, men den har ihvertfall knyting. Jeg spurte om hjelp til å finne de lange modellene, men de går likevel ikke lenger enn til godt oppå ankelen. Jeg fryser nok ikke med sokker på, men det ser litt corny ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Rimelig treningstøy til voksneKappahl har lange, sånn hvis du trenger fler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Rimelig treningstøy til voksneTakk! Mulig jeg kjøper flere, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |